Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud så søtsjuk jeg er ..jeg vil ikke spise så mye søtt nå ,siden han ligger der inne å bare flesker seg til hehe..vil ikke ha en stor baby ut..å i tillegg feil vei..:(

men jeg holder på å gå fra skaftet..

åsså tenker jeg på kg etterpå..å hjelp..for en jobb..var ikke akkuratt så slank før jeg ble gravid da..80 kg på stakkars 1.66 ..å siden jeg har hatt bekkenløsning lenge ,så sier d seg selv at vekten har bare gått opp ,opp ,opp..har jo ikkeklart å bevege meg stort til at jeg forbrenner d jeg spiser på en dag..

håper d ordner seg etterpå..når jeg kan gå turer igjen å trene litt..hater egentlig å trene.,,men litt må jeg gjøre da..:)

stakkars kropp hehe..får jammen meg gjennomgå i løpet av en graviditet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stratos stratos STRATOOOOOOOS!!! ;-) Hehe, søtbehovet har eksplodert siste ukene her nå, men må begrense meg.. rompa vokser i takt med magen for å si det sånn, hehe! Vi får satse på at trilleturer og forhåpentligvis amming tar knekken på ekstra kilo.. trur du ikke ;)? I uke 31 jeg nå, har stagnert litt på vekta, men det kommer vel... siden du er *fødeklar* har du kanskje ikke så lenge igjen, redorkide? ;)

Skrevet

Unn deg nå bare litt sjokolade vel!:P Du er jo snart ferdig allikevel..babyen kan da umulig legge på seg SÅ mye før den kommer ut, selv om du koser deg litt med sjokolade:p

Eg er FOR å kose seg i svangerskapet og har eg lyst på en sjokolade så spiser eg en sjokolade hehe

Skrevet

hehe håper d..jeg har ikke vågt meg på vekta den siste mnd faktisk..orker ikke bli skuffet..

d som plager meg er at jeg blir så pløsete i fjeset..å d haaater jeg..blir liksom ekstra stor da..æsj..

joda håper virkelig at trilleturer å ikke minst ammingen kan ta knekken på noen av kgen hvertfall..:)

jeg går 4 dager på overtid jeg..ehh..

så jeg er sprekkferdig kan du si;)

Skrevet

ja er enig med deg frøkendings..men huff..når en har litt fra før så er d ikke om å gjøre å ta seg helt ut da hehe..d skal jo av igjen og..;)

men viktig å kose seg litt da:)

Skrevet

Ja da skjønner jeg at du er sprekkferdig! ;) hehe... men du får satse på at det skjer snart da... aner ikke hvordan det er å gå og vente slik på slutten, førstemann dette... spennende nok i seg selv det da:) Nei bollekinnene er ikke noe særlig, pleier å snurpe inn kinnene når samboeren ser på meg.. hahahaha, som en gullfisk. "Ja nå kjenner jeg deg igjen ja", sier han... trivsel! ;) Lykke til da, med fødsel, om det skulle skje plutselig!!! ;-)

Skrevet

Jeg også er en av de som bare må ha det...

Særlig like etter at vi har spist middag. Samme hvor mett jeg er så kommer et skikkleig søtsug- som ikke forsvinner før jeg har fått i meg litt søtt. Prøver å begrense meg da ;o)

Skrevet

Hadde jeg vært på overtid hadde jeg garantert trøstespist sjokolade ja.

Er dette din første? Jeg husker hvertfall at i ammetida var søtsuget minst like stort som før fødselen. Innbiller meg at amminga setter ned blodsukkeret og skaper søtsug. Så mine kilo ramla ikke av kan man si. Men tror at dersom jeg ikke hadde ammet hadde jeg nok lagt på meg masse. Skal prøve å være mer påpasselig denne gangen :)

Skrevet

Sjokolade er et must, men skrekk og gru sånn halsbrann jeg får av det.... men det er verdt det:-)))

Må trøste oss litt vi som går på overtid......

Skrevet

myra:

nei d er 3:)

nr 1 så klarte jeg fint å ta av ganske fort,med hjelp av amming og trilleturer..med nr 2 sleit jeg litt mer ,da måtte jeg ty til trening å sånn..tok av,men så fleska d seg på igjen hmmm hehe

så får jeg se denne gangen da..vil jo gjærne ta av å gjøre noe med d..så jeg føler jeg er motivert og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...