Krusemynthe Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 ..hvor får man tak i det? Bare på nøstebarn?
2 tette - med flette Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Jeg kjøpte et kjempe stort og bra og ikke minst billig, på happyland i svinesund.. Men da må man jo dra dit da.. hehe
Krusemynthe Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Takk:o) Bor i Østfold, så det er ikke SÅ langt dit da...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Barnas hus skal ha, i tillegg til Babyshop... De har ihvertfall reklamert med at de har skikkelige skinn
2 tette - med flette Skrevet 4. september 2008 #6 Skrevet 4. september 2008 Da ville jeg tatt meg en tur innom happyland på svinesund.. Tror jeg betalte 299 svenske for det lille skinnet dems, og det er dobbelt så stort som det lille på barnashus, så det store der er nok stort og fint
Gjest Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 Tja ikke kjøp på Ikea ihvertfall...Har et lite (dyrt) kjøpt på salg. Vært superbra obg blir ikke klam. Kjøpte stort kortklipt på Ikea, men den regulerer ikke varmen på langt nær så bra... Må ut på leting jeg og...
Gjest Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Vi kjøpte herfra http://www.granberggarveri.no/default.aspx?mod=4&m1=1 Ubleket lammeskinn. Kritt hvitt, god service betalte ca mellom 600-700 kr. Send forespørsel på e-post på hjemmesiden. Fikk med hvordan det skulle behandles og veldig bra service. Kjempe fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå