Gå til innhold

Nysjerrgig :P

Mammen til Madelen 01.01.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøper dere brukte klær fra finn.no til barna deres? =)

Har alldri kommet på det selv,helt til en venninne av meg hadde gjort det.. virket ikke så dumt å gjør det, spesielt når de er så billige og mi jente går i barnehagen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vurdert det, men finner liksom aldri helt det jeg leter etter da...

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke.. Altså, man kan jo spare litt på det og sånn.. Men jeg tror ikke jeg ville gjort det. rett og slett for ejg har arvet kjempemasse tøy og har noe fra eldste mann. Har ikke behov for det. Men hadde ikke gjort meg noe heller.

Har ei venninne som elsker frosker, og har tenkt og sette sammen en froskepakke til henne, så ser på finn.no om jeg kan finne noen spes klær med frosker.. :) Kommer til og vaske det før jeg gir det videre seff, og blir nye klær der og..

Skrevet

Leter litt etter dresser og jakker av og til, men finner aldri noe jeg liker, eller i rett str :o( Har solgt dress der selv.

Skrevet

Nei, vi har ikke hatt noe behov for det enda.

Lillingen har fått så mye klær at det eneste vi har måttet kjøpe er sko og noen uteklær ...

Men klart, det han fikk da han ble født var jo opp til str. 80, og det bruker han nå, så det skapet som før var fylt til randen av de kommende størrelsene er nå nesten helt tomt. Bare noen arvaklær og vinterdresser som er for store (mamma har handlet på salg) igjen. Så det spørs om vi kanskje kikker litt etterhvert.

Skrevet

kunne godt ha gjort det om jeg trengte noe, men vi har søsken barn som jentene arver fra, trenger bare å kjøpe en og annen strømpebukse her og der stort sett.

Gjest Zima *pergo*
Skrevet

Jeg har kjøpt klær til jenta mi der :-) Kjøpte da jeg var gravid. Ingen jenter på 22 år i familien min (altså var jeg siste) så ingen å arve av, samt at jeg ikke har en familie det er verdt å prate med :-)

Skrevet

Ikke over nett, nei. Liker å se det jeg skal kjøpe. Men har kjøpt brukt og går på regelmessige bytteparty.

Skrevet

Vi har flere å arve fra, så har ikke kjøpt.

Men; kunne gjort det, for gjenbruk er genialt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...