Ms.Smith Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Andre som har dette? Vet ikke om det er et symptom en gang, men det er virkelig irriterende. hehe. Svir å ha bh på... Noen som vet? ca 1 uke til ikm...
Pappalille Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg er plaget med dette, og jeg er _garantert_ gravid ;-)
Ms.Smith Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 hehe, det er bra... har et lite håp da... har ikke ikm før om en uke, men har sterke symptomer og gråter hele tiden. litt av en kjerring Takk for svar!!
Smil <3 Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg har ofte ømme pupper mellom EL og mens......mn den gang jeg var gravid da var det kun brystvortene som var såre.....
¤A-09¤ Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Jeg hadde det akkurat som "smil" beskriver! Og jeg er gravid:-) Først tidlig i uke 5 kom de kjempeømme puppene alle prater om!
Sol85 endelig mamma! Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Eg hadde ømme brystvorter i forrige syklus, og eg va ikkje gravid.. Ikkje for å ødelegge håpet ditt altså.. Det spørs vel ka du pleier å ha til vanlig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå