Gå til innhold

Kan jeg lekke fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt noen litt våte flekker i trusen i dag. Det er vel ikke fostervann? Hvordan kan jeg sjekke om det er det? Er bare i uke 24.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du tar på deg ei sort truse i bomull så vil du se hvite flekker i den om det er utflod. vann trekker bare inn. det fikk jeg råd om da jeg spurte her inne for ei stund sia. ¨

men, det aller sikreste er å ringe føden på sykehuset. fortelle dem om hvor mye, hvordan det ser ut osv. de kan ta en prøve fra underlivet ditt som slår ut dersom det er vannavgang. jeg var nettopp til det. den var negativ og gyn sa at det nok er vannaktig utflod. den kan bli bra tynnflytende pga hormon endringer i svangerskapet. hun kunne selvsagt ikke utelukke det hundre prosent selv om testen var negativ, men det hjalp på ihvertfall at hun mente det ikke er vann. du vil også få sjekket vann mengde ved hjelp av ultralyd samt at livmorhalsen er lukket. ring føden du, så slipper du å bekymre deg :)

jeg er forresten 27+5. var der for ei uke sia og ble sjekka. de tar sånne ting på alvor så du får hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...