Gå til innhold

Begynner vi å bli litt utålmodige jenter?


CarinaBallerina

Anbefalte innlegg

kjenner ihvertfall at jeg begynner å bli det. Alt er klart og man bare venter og venter på at den lille tassen skal dukke opp... huff huff... Gleder meg så utrolig masse!! orker snart ikke ventetiden mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utålmodig...Ja, når ern har vært sykmeldt siden juni, ja da ble ventetiden lenger enn lang. Så nå er huset klart, rommet klart, sengen klar, kurven og vogna klar ja..stelleplassen blir klar i dag ...hva gjør man de siste 53 dagene da? Gleder oss veldig men utolmodigheten har slått inn ja.

 

Holde huset rent og pent, besøke venninner som alt har fått eller også venter, nyte høsten og den deilige luften, gå til tannlege, frisør, hudpleie etc f eks...Noen med flere gode forslag her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også vært sykemeldt siden juni, så forstår hvordan du har det.. nå som alt er klart blir det vanskelig å finne på ting.. min hverdag består av å holde huset pent og med alt det medfører pluss å besøke veninner. men det er ikke så enkelt å besøke de hele tiden heller da, siden de som oftest befinner seg på jobb. er jo på dagen det er kjedelig når sambo er på jobb, han er jo hjemme på kvelden, så da er det ikke så ille :) hehe! tar gjerne imot gode forslag på hva man kan ta seg til jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sykmeldt i midten av mars pga en nakkeskade og har dermed vært hjemme siden uke 6 i svangerskapet! Har nå 56 dager igjen, men enda går det forbausende bra.

Har egentlig fint lite klart enda. Har lovet meg selv å ta ned eskene med klær fra kvisten når jeg har 4 uker igjen til termin, og venter til etter den tid med å montere seng osv.

Hadde alt klart ganske tidlig sist og da ble ventetida så fryktelig lang, så denne gangen bestemte jeg meg for å vente til litt nærmere termin.

Er fint lite jeg greier/ har lov til å gjøre, men dagene går da ganske fort likevel. Har mye besøk av venninner, eller møtes på cafe. Eldstemann er hjemme fra skolen alt fra ett til halv tre, så etter den tid går det i ett med lekser før det er henting i barnehage og middagslaging.

Prøver å få til en spasertur hver dag og ellers lage meg et lite mål for dagen:) Det kan være å rydde EI skuffe av en kommode for eksempel. Mer kan jeg ikke gjøre på en dag.

 

Glad i å lese litt bøker er jeg også.

 

Vet at når det nærmer seg blir man uansett lei av å gå slik, så jeg er bare fornøyd for hver dag som går uten at jeg er det.

 

Lykke til videre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utålmodig?? jaa er du gal, er 32 dager til vår lille prins skal komme, gleder meg veldig, sliten og lei av å vente nå.

studerer jo, så har jo alltids noe å gjøre, Lekser:S

men er ikke lenge igjen nå:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 dager igjen.. 1. dag 100% sykemeldt og merker allerede like etter frokost at jegbegynner å bli rastløs og utålmodig.. Har heldigvis de siste småting på barnerommet å pusle med fremover. Bare tulla ikke melder sin ankomst mye før termin så skal jeg nok klare å bli ferdig.. Men stresser ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...