Sol85 endelig mamma! Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Lurer på om noen har erfaringer eller tanker ang min syklus =) Er på dag 18, skulle hatt eggløsning for noen dager siden i følge mine beregnnger. Har prøvd å tempe, men den holder seg fra 36.0-36.3, ingen merkbar stigning ennå.. Temper i munnen, så d blir ikkje så nøyaktig. I dag tempa eg tre ganger på rad og alle blei forskjellige...Så stoler ikkke heilt på den.. Pleier å få ømme bryster rett etter eller før eggløsning, har ikkje antydning til d no.. Kor e eggløsningen min...?? Må legge til at eg var til gynekolog forrige mandag, og då såg han at eg ville få eggløsning innen 7 dager! Kan eg ha hatt eggløsning...? Har har el.slim av og på i noen dager.. Forrige syklus fant eg eggløsning ved hjelp av el-slimet og ømme bryster.. Begynner å bli ganske så utolmodig... Vil ikkje at kroppen skal tulle seg no.. Har fått resept på pergotime til neste syklus! =) Takk til de som vil svare!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Jeg har ikke noe svar til deg, men litt nysgjerrig på årsaken til at du får pergotime etter å ha prøvd i 5 måneder? Har du gått på pilla fram til april? Har du regelmessige sykluser? Blir litt nysgjerrig siden du får støtte fra legen etter 5 måneder prøving... :-)
Sol85 endelig mamma! Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 Han spurde om eg va utolmodig, og d e eg..! Så han va ikkje vanskelig med den =) Det va ikkje eg som masa meg til den nei. Eg slutta med pilla for ett år sida, har nettopp fått regelmessige sykluser. Hadde opptil 60 dager, men no e d nede på ca 30 =)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Okey.. Kanskje derfor du fikk pergo da.. Jeg har bare såvidt nevnt for legen min at sambo og jeg er i gang med prøving, og da har hun sagt at jeg må huske å slappe av..for det er vanlig at det vil ta 6-12 måneder.. Dermed forventer jeg ikke så mye hjelp og støtte fra henne før nærmere ett år har gått.. Men, vi får se.. Skal dit i slutten av september for å ta celleprøve, så skal snakke litt med henne da.. Mine sykluser har vært stabile siden jeg slutta på pilla i april, men nå klusser den... Har hatt eggløsning hver måned til riktig tid..men nå er den forsinket.. Så spent på hvor lang syklus jeg får nå..
Sol85 endelig mamma! Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 Han hadde sine triks sa han, så viss ikkje pergo funka så skulle eg ta ei spøyte elle noe.. =) Privat gyn då, så kosta jo litt, men absolutt verdt d =) Tok innvendig ultralyd, d va morro d! DEN svære flatskjermen=) Berre synd at livmora va "tom".. :S Du kan jo høre me ho om du kan få pergo elle noe, for å litt futt på eggløsningen =) E ikkje noe kjekt når en ikkje veit når en har eggløsning elle ikm.. Klare liksom ikkje å slappa av.. Blir jo heilt stessa av å gå å vente..!
Aissata Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Jeg har hatt regelmessige sykluser i alle år. Det har vært slik at jeg har kunnet planlegge ferier et halvt år i forveien for å legge den til rett sted i syklusen. De siste 5 - 6 mnd er syklusen min vært snudd på hodet og noen av syklusene har vært lengre enn andre. Et resultat av at vi prøver å bli gravide, antar jeg.
Sol85 endelig mamma! Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2008 Såpass.. Stress o.l kan jo påvirke eggløsningen ja.. Ikkje spesielt kjekt når ein skal prøve nei.. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå