Nordlyspar♥ Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Nå prøver vi på nr 2. Maiblomsten er blitt 3 mndr, og vi føler at det er dette vi vil. Så nå bir det telling av dager, tester, IKMer og forbannelser av tanta igjen.... spent
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Oi, det kan bli to tette det! Spennende! Masse lykke til!
Nordlyspar♥ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Tusen takk, og ligeså :0)
Ms.Smith Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Oj! Hvordan blir det med prøving når du har naturlig prevansjon rett etter fødsel?? Trodde man ikke kunne bli gravid så kjapt jeg!! Men masse lykke til!!
trebarnsmamma84 Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Lykke til med prøving=) eg sjølv vart gravid 5 mnd etter fødsel....uten mens og med amming...så det er 1 år og 2 mnd mellom mine=) veldig kjekt....
Nordlyspar♥ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 Jeg ammer ikke, måtte oppereres 19 dager etter fødselen pga. feilsying og slurv fra sykehusets side. Og etter 10 dager på antibiotika og smertestillende etter opperasjonen mistet jeg nesten all melka, og snuppa nektet å ta puppen. Så har gått på pillen i det siste, de gjemte mannen med mitt samtykke bort i går.. så nå får vi se hvordan det går, hehe...
Nordlyspar♥ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2008 Tusen takk for lykkeønskningene jenter :0)
Nordlyspar♥ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2008 Eneste som er synd er at pga. sykehusets feilsying osv. så må jeg til keisersnittvurdering ved neste svangerskap. Håper jeg slipper det, for forde om fødselen var smertefull, så var det en fantastisk opplevelse...
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Hei Nordlyspar, er du her igjen du også ja=) Jeg har skifta nick nå, men vanka mye her inne samtidig med deg. Fikk baby i januar jeg<3 Vi har også begynt prøvinga igjen! Spennende....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Velkommen tilbake! Jeg husker deg fra du var her inne:) Masse lykke til med prøvingen , håper du blir raskt gravid!
Nordlyspar♥ Skrevet 4. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2008 Hei hei, hva var nicket ditt før? Gratulerer med babyen, vi får følge med hverandrere ja det er spennende. Gikk 8 mndr sist på "bli gravid" og nå ligger lillesnuppa i vippestolen å roper til tvn, helt fantastisk dette å bli mor... Lykke til
Nordlyspar♥ Skrevet 4. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2008 Hei dreamer, ja deg husker jeg. Ser du er i 22 pp, skal krysse alt jeg har av armer, fingrer, tær og bein for at det snart klaffer for deg. Det fortjener du :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå