gir.snart.opp Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 skal ha Tr om en uke ca, men kjenner bare samme tegne som rundt el, altså stikkninger i siden ved eggstokkene, nervene utenpå, pleier jeg ellers aldri å ha, mer sulten, mer uvel, tja.....noen som har opplevd noe sånt?? Eller er det bare jeg som holder på å bli gal av å vente??
Shiny84 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 ta en test da vel.... sellom sjangsene er store for at den viser ner uansett da, men på mine tidligere svangerskap har det blitt pos før ikm..
gir.snart.opp Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Kan en test slå ut så tidlig??
Mikkemafian Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Det er ikke veldig vanlig at de slår ut så tidlig, tror jeg.. Ha litt mer tålmodighet, du..
gir.snart.opp Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 Haha....tålmodighet er vel den egenskapen jeg sliter mest med om dagen ja....uff uff.....
Mikkemafian Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Kjenner igjen den.. Jeg har ikm på fredag og holder på å gå på veggene her... Kunne sikkert tatt en test, men vil ikke ennå. Det er så kjedelig å få enten falsk negative eller falsk positive tester... Så jeg er flink jente og tisser så fort jeg kan etter jeg har stått opp. For å unngå fristelsen, liksom. Har tester liggende hjemme, så det er ikke det...
gir.snart.opp Skrevet 3. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2008 Har hørt at el tester kan slå ut tidlig hvis man er gravid, vet du om det stemmer??
Mikkemafian Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Vet ikke noe om det, men kanskje noen andre vet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå