Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg har jobb nå, men pga en hel del div ting, har eg lyst på en ny jobb. Har søkt litt her og der sporadisk, for en uke siden kom jeg over en jobbannonnse på finn.no som jeg ville søke på. Søknad er sendt.. men jeg har ikke hørt noen ting. Og jeg sendte søknaden via finn.no og ikke til mailen som sto der, la ikke merke til den mailadr før det avr for sent. Gikk litt fort der gitt.. :s Burde jeg ringe kontakt nr og spørre om de har fått mailen? Jeg syns sånne samtaler er forferdelig, jeg svetter og skjelver i stemmen, blir så nervøs. Skrev og i søknaden at jeg kan data, da er det litt dumt at jeg ikke så den adressen.. Pinlig. Og da lurer på om de har fått mailen fra finn.no
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg ville ringt. Du må bare kvinne deg opp og gjøre det. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Ja du kan godt ringe og høre om de har fått mailen. På den måten blir de oppmerksom på deg, uansett om de har fått mailen eller ikke. Du virker interessert og ivrig, og det er positivt. Jeg er heller ikke så glad i å snakke i telefonen, og jeg bruker å tenke over hva jeg skal si før jeg ringer. Har ikke alt planlagt så klart, for det går ikke. Men jeg har nesten alltid klart for meg den første setningen; Hei, dette er Kristin Olsen (ojojoj, heter jeg det skal tro?). Jeg ringer angående annonsen dere har på finn.no. Jeg sendte en søknad igjennom finn og ikke via den adressen som stod i annonsen. Jeg lurer nå på om dere har fått søknaden min eller om jeg må sende en ny søknad.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Okei.. Takk.. Ja, da får jeg kvinne meg opp og ringe.. Får si noe ala den malen.. Bare jeg ikke sier feil navn.. haha.. neida..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå