gifteklar gravid og kvalm Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 det gjør jeg, merkelige drømmer og ganske ofte mareritt. jeg som valigvis sover helt rolig er skikkelig mastet i senga og vekker mannen mange ganger om natta av dette.... slitsomt å sove for tiden og vi blir begge trøtte av at det blir så urolig. noen ganger våkner jeg av at jeg m snu meg og får vondt i bekkenet eller puppene men ofte sover jeg gjennom hele natta men veldig urolig... noen som vet om det vil gi seg? merker at jeg blir helt utslitt av dette jeg!!
birrisj05.02.09 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg drømmer mye rart hele tiden, så merker sånnsett ingen forskjell.. men kan våkne flere ganger i løpet av en natt. Heldigvis sovner jeg fort igjen.
Underveis --> Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Jepp! Har konkludert med at jeg sover ennå dårligere nå enn vanlig og ligger derfor veldig lett i drømmeland. Husker derfor flere drømmer og du store så mye rart! Ikke mye mareritt, heldigvis, men ligger utrolig urolig og husker altså mye mer enn vanlig.
Gjest yrild Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Oj ja jeg kjenner meg igjen!!! i tillegg vaakner gullgutten i magen naar Mamma vaakner og da faar jeg ikke sove igjen... vrir meg saa mye at mannen min vaakner... er törst...maa tisse (föler meg litt som et barn)... og er stuptrött naar jeg maa staa opp om morgenen... jeg haaper ogsaa at det gaar over, men er stygt redd for at det varer helt til vi er saa tunge at det er vanskelig aa finne en god stilling... Klem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Uff jaaaa. Jeg drømmer sinnsykt mye, og nesten bare mareritt. Drømte lite før graviditet. Blir veldig sliten nå, for får ikke skikkelig god søvn lengre..
Gjest Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Jeg hadde en måned her i sommer der jeg drømte de mest vanvittige ting, det inkluderte som oftest drap og død. Heldigvis har det gått over nå, nå er det mer normale drømmer :-) Er i uke 25. Våkner stort sett kl. 4 for å gå på do, men ellers sover jeg som en stein igjen.
tingeling87 Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 mange opplever at man drømmer mer når man går gravid. jeg tror det er fordi man sover dårligere når man er gravid og derfor er mer i "våken" tilstand under søvnen. derfor husker man flere drømmer. når man er i dyp søvn drømmer man også, men husker det sjelden/aldri. det er derfor man ofte våkner av drømmer, fordi man sover lett og våkner derfor lettere. grunnen til at gravide ofte sover dårlig er for at man skal forberede seg til nattevåk når babyen er født. kroppen er ganske fantastisk:)
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Ja jeg å har hatt mase helt sinnsyke drømmer!! Ofte mareritt, og ting som skal angripe meg og sånn... Småslitsomt, men men he he.. Godt å høre det er flere som ikke har helt vanlige drømmer, skjønner ikke helt hvorfor jeg drømmer så mye vondt men, håper ikke det betyr jeg har masse negativt i vente bare..
Lukas <3 Ella <3 Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Drømmer også masse,å veldi rare å helt sinnsyke drømmer...Nesten alle er om mennsker jeg kjenner å om den blivande bebisen....Har våknet å stri grått mer æn 1 gang,men det er et par uker siden nå så håper de drømmerne er over... de å drømme masse sammen med å løpe på do 2-4 grr per natt å sen slite med å sovne igen blir de veldigt lite søvn av....
FruMamma med nr 2 Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Jeg syns jeg drømmer mindre nå enn før. Sover dårligere tror jeg, men tyngre pga at jeg er temmelig sliten. Våkner hver natt enten at lillejenta må på do, jeg må på do eller at mannen min snorker....og det er ikke sjelden.......
singingintherain Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 Det kan jeg skrive under på at jeg gjør...har nesten ikke sovet i natt fordi jeg har drømt så forferdelig..masse rart, drømte jeg forsov meg til jeg skulle til jordmor....så var det å prøve å finne tlf nr, men det var ikke så lett for mobilen var full av visne blomster som gjorde det umulig å slå tlf.nr..så prøvde jeg å rope på mannen min så han kunne hjelpe..men det gikk ikke siden det stod en vifte ved siden av meg på full guffe som var umulig å slå av....tilslutt våknet jeg- helt fortvilet over at jeg hadde gått glipp av jordmortimen...heldigvis gikk det etterhvert opp for meg at det bare var en drøm..så sovnet jeg igjen og drømte at jeg gikk over et fotgjengerfelt og der kommer det en blå buss som ikke vil stoppe...dermed så sneier han bort i magen min...så får jeg på mystisk vis tak i en jernstang som jeg denger løs på bussjåføren med i vilt raseri...heldigvis våknet jeg før jeg tok livet av den stakkars fyren... Er ganske rolig av meg til vanlig...men hvis jeg skal drømme slik hver natt så begynner jeg å lure...
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 3. september 2008 #12 Skrevet 3. september 2008 Gjett om! Drømmer så mye rart og så utrolig detaljert at jeg blir helt sliten Hadde det sånn med førstemann også, det er mye rare ting som skjer med kropp og sinn når man er gravid altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå