Ronja&Odin Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 selge en brukt brystpumpe? har en automatisk pumpe jeg ikke har brukt for mer, men er det ekkelt og legge den på finn og selge den? jeg koker og vasker og steriliserer den etter hver gang jeg har brukt den liksom
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hører flere som selger og bestevenninne kjøpte brukt, i tillegg til at jeg har lånt bort min (manuell). Jeg syns ikke det så lenge man som du rengjør den skikkelig )
Gjest Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 He,he var en artikkel om ekle ting du kunne finne på finn, deriblandt brukt brystpumpe... Egentlig ganske tullete- man steriliserer jo uansett før bruk!!! lLånte bort pupmen til en bekjent. Plager meg ikke det minste...
Scorpiogi Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 kjøpte min på bruktbutikk for 15 kr jeg ) Bare vasket og kokte, så var den helt fin
Gjest Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 nei, egentlig ikke. På sykehuset der jeg fødte lånte de ut brystpumper og de har jo blitt brukt av mange mennesker.
Ronja&Odin Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 ja det er jo egentlig sant:p hehe
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Hehe, nei ekkelt er det nok ikke. Skulle tatt seg ut om sykehuset skulle kjøpt inn flere tusen pumper for å ha ny til alle som trengte. Er jo mer sjangs for å få baselusker i en vinterdress som ikke kan kokes enn i en brystpumpe for å snu litt på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå