Nilla43 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 er det noe på gang? Er i uke 40 og føler meg ellers veldig fin. Men de siste dagene har jeg hatt menssmerter i perioder, og en del kynnere. Og utfloden (som har vært rikelig hele tiden) øker på. Noen som vet?
Kathy+Oktoberjente Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg har det også sånn.. men har ikke noe svar til deg..:)Jeg er i uke 37..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå