Sweet caramel Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg skal selge hånd pumpen min til en bekjent, men for hvor mye? Den er så og si ikke brukt, kjøpte den høsten -06. Husker ikke hva jeg betalte for den engang, noen som vet hva den koster ny? Tenkte kanske å selge den til 1/2 pris, er ikke det greit da?
Mor&barn Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 tror den koster rundt 700. Husker ikke helt.
Sweet caramel Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 Mener og tror, hehe... Ingen som vet helt sikkert hva den koster som ny?
partyoffive Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 499,- på barnas hus i år. Er pumpen din fra 06 (2 år gammel, brukt eller ubrukt) og du selger den til en vennine og ikke en fremmed ville jeg solgt den for 100-200 kr max. eller gitt den til henne. Men, det er meg.
Blå + en i magen Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Jeg betalte 549,- for den på Barnas Hus i mai, det var fullpris.
Sweet caramel Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2008 Takk, sier 200,-/250,- jeg da:-) Det er ikke til en venninne, en bekjent bare. Tenkte derfor halv pris av ny-pris jeg da. (Kan telle antall ganger den er blitt brukt..) Jeg har gitt så utrolig mye vekk i hytt og pine, har desverre ikke råd til å gi bort så mye mer! Defor har jeg tenkt at det som er så og si ikke brukt, eller ikke brukt i det hele tatt, det vil jeg prøve å få noe kr for... Er IKKE en gjerrig person, venninner har fått det jeg har å gi vekk, så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå