*Timulia* Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Når du har kjempelyst på noe du vet du ikke bør spise: Forstill deg at du spiser noe du absolutt ikke liker. Kjenn smaken, lukta, konsistensen, alt. Så tenker du at du putter innpå det du har kjempelyst på sammen med det du ikke liker. Spiser det samtidig altså! Her hjalp det hvertfall fælt på søtsuget, da jeg innbilte meg sjokoladekake sammen med sild!!!!! Funker kanskje ikke over lengre tid, men kan kanskje hjelpe i en nødsituasjon?
Scorpiogi Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 æsj!!! det må jeg prøve ) takk for tipset! ) hm... erterstuing med sjokoladebiter oppi?? blææ...
*Timulia* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 he he he jeg liker ertestuing jeg da, men ikke i den kombinasjonen kanskje.... Hender man lærer noe av å være hjemmeværende husmor og se på søpleTV.....
Hibbel Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Et annet tips kan være å spise kvelds sammen med ungene!!! Jeg har begynt med det nå- og har merkelig nok ikke samme suget etter sukker ut på dagen (dagen etter). Ikke sikkert det har noe med saken å gjøre, men det er litt rart at det har blitt slik etter at jeg begynte med det. Sitter nå å spiser sjokolade av GAMMEL vane- ikke fordi jeg BARE MÅ HA DET....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå