Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Har ikke vært alene mer enn 1 mnd, men har sååå lyst til å treffe noen... kanskje bare en rebound greie, vet ikke... Hva gjør man? begynner å lete? venter? kan kanskje ikke regne med at noen kommer og banker på heller... hvor lenge ventet dere andre? Hva tenker dere om dette?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 det lurer jeg på også.. Samme problemet her. Jeg leiter ikke, men merker jo at jeg fort kunne begynt å flørte om jeg merket en interesse fra noen..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Tja, si det.Det må bli opp til hver enkelt mener nå jeg. selv vært alene siden februar, flyttet 1. mai. hatt det skit tøft de siste mnd. så tar jeg en tur på byen på fredag. og pang. der satt pila gitt. nå er jeg som en fjortis. blodet bruser og ser fram til å se han igjen. snakket masse på telefon. men tørr ikke si det til noen. redd for reaksjoner også er jeg redd for BF sin reaksjon.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg gikk ut da jeg hadde vært singel litt over en måned, med en liten plan i bakhodet om å treffe noen.. ble med en ok fyr hjem, og har truffet ham endel siden... Er nok ikke den store kjærligheten (men hvem vet), men vi har det fint sammen! Merker det har hjulpet meg å komme over exen også, så for meg var dette riktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå