Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 har ammet i 8 måneder nå.... de første månedene var mye jobb. hadde problemer med refleksen. etter tre måneder var vi greit igang. etter dette var det mye øking. og da øking om natten! var oppe 4-5 ganger for å øke.. og det annenhver uke. pluss kraftig amming om dagen....økte jo ettervert, men fy for et strev. for ca 1.5 mnd siden fant jeg ut at nå gidder jeg ikke øke mer. nå får det jeg har være nok, og jeg kutter ut å amme noe særlig om natta.(noe jeg var sikker på ville føre til at melka ble myyye mindre av) Neida... tvert imot.... jeg har mer melk enn noen sinne.... og jeg skal slutte å amme! nå som jeg har et avslappet forhold til det, ja da har jeg overflod.... jeg kunne faktisk fullammet gutten på det jeg har nå. ammingen er ikke til å forstå seg på. når du trenger melka, da kommer den ikke. når du ikke trenger den, kommer det massevis... nattammingen er også over, og har kuttet ut et måltid på dagen. fremdeles sliter jeg med melkespreng....
Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 He he, ja det skal ikke være lett ;-) Jeg måtte bruke ammeinnlegg til begge var over 10 mnd...
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 ja det bruker jeg også..... lekker også om natta, så må polstre meg med håndkler for å ikke lekke ut dyne og madrass....(klarer ikke sove med bh) vet ikke helt hvordan jeg skal få ned produksjonen heller, men jeg må faktisk slutte iløpet av 2 mnd.... skal opereres da...
Gjest Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Da må du for all del ikke pumpe, men du bør håndmelke ut det verste trykket for å ikke risikere brystbetennelse. Vil nok gi seg til slutt. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå