Gå til innhold

Er de fleste i fin form enda?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter bare å venter på at kvalmen skal komme snikende her... har kjent den av og til og det er pyton!!

Ellers er jeg litt trøttere enn vanlig og stivere i leddene i bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er sykemeldt i to uker, kaster opp og spiser nesten ingenting. sover stort sett hele tiden. jeg hadde aldri klart dette hvis det ikke hade vært for min fantastiske samboer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i ca 6 uke og kjenner ikke stort. Trøttere enn vanlig så klart, og klarer ikke å tenke på noe annet enn dette, noe som selvfølgelig går utover konsentrasjonen endel. Litt øm og rar i kroppen og springer på do mye mer enn vanlig. Men alt i alt fin form.. Når er det kvalmen setter i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært i ganske fin form helt til de siste dagene... nå er kvalmen og trøttheten kommet permanent (er nå i 6/7 uke). Dessuten går det trill rundt i perioder, må gå sakte, ikke gjøre brå bevegelser. Sliter litt på jobb må jeg si... gulp. Trøttheten er verst på ettermiddagen/kvelden. Det supre er at jeg ikke klarer så mye søtsaker, fyser på rå gulrot, frukt osv. Men jeg tar gjerne noen uker med uggenhet, hva gjør man vel ikke for et medlem til i familien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en form som er litt merkelig! Akutt kvalme, må løpe på do for å brekke meg, men det kommer ingenting. Etter det er jeg bra igjen. . veldig rart. . ellers litt uggen om morgen. . og ømme pupper! Er 6 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, kan vel ikke klage men er uggen flere ganger om dagen. Føler meg en tanke fyllesyk haha. Konstant sulten og småtrøtt. Kjenner mer denne gang enn sist. Men kan nok ikke akkurat klage heller. Ikke ømme pupper men veldig såre brystvorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

formen har vært som vanlig inntill i går/dag, nå kjenner jeg at trøttheten, kvalmen og den manglende matlysten kommer snikende. er i 6.uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli trøtt konstant:) Bekkenet føles sprøtt og som om det skal knekke til enhver tid.

 

Kvalmen kommer snikende noen ganger og forsvinner like fort!

Liten matlyst..

 

flere?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar til å springe på do og spy 24-7. Kastet opp de siste to dagene. Sist gang hadde jeg bare brekninger i to uker, fikk gutt da så nå tenker vi jente her. Trøtt hele dagen og null energi, sover masse. Er bare 6 uker og 5 dager. Fått ømme og store pupper, som er vonde å ta på. Hormonell som det holder, griner av triste Tv program, og hisser meg FORT opp. Har en fantastisk mann som tar seg av hus og sønn på 5 der jeg ikke strekker til. Resten får bare flyte noen uker!? Tirsdag er 1. kontroll hos legen og det blir spennende om hun og gir meg 1. mai som termin. Lykke til jenter og ta vare på dere selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kvalme her enda heldigvis - håper jeg slipper! :)

 

"Menssmerter" hver dag og litt stikninger på den ene siden, ellers har jeg de siste dagene tisset veldig ofte og blitt VELDIG trøtt ca i åttetiden på kvelden.

 

Føler at det er positivt at man kjenner at det skjer noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bare venter og venter og venter. Kjenner ingen forandring, overhodet! Ikke kvalm, ikke tissetrengt og ikke trøtt. Dette er mitt tredje og svært etterlengtede og siste(he he) barn, så her må ikke noe gå galt. Er bare knappe fem uker på vei, men bekymrer meg som en gammel tante for at mini-bebisen skal dø der inne. Fryder meg likevel enormt over det uforklarlige som skjer. Dette er så spennende!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg du bare skal være glad for. Hvor langt er du kommet da? Kjenner også ganske lite, det går litt i rykk og napp. Er selv bare 5+2, så det tar vel litt tid før det setter skikkelig i antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he...jeg ligger hakk i hel på deg. To dager etter. Joda, du har rett i at det er godt å slippe. Det er bare det at med mine to tidligere graviditeter, ble jeg trøtt og dårlig med én gang, og det er jo så lett å sammenligne. Men det enda tidlig og selvsagt deilig å (enda)være i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...