LOCP Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Skal kjøpe noen av disse id produktene. Men på slutten når jeg skal bekrefte betalingen, kommer det opp at det er feil tlf nr!!
Gulljnta Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Har du opprettet en paypal konto? Syns det er den letteste måten å betale med på ebay, og sikrest.
*Super*Mamman* Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Du må opprette paypal konto ja.. Det gjør du enkelt på paypal.com... Ang tlf nummer, så må du skrive +47 foran nummeret ditt..
LOCP Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 Takk for svar! Men jeg får samme problemet der jeg. Med tlf nr altså, må også fylle ut zip code...??? Åhhh jeg er så teit på slike ting!!
shari_z Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 ZIP code er ihvertfall postnummeret ditt. Har du forandret landet, slik at det ikke står USA, men Norway? Gjør du det, så kanskje det andre faller på plass. Det er så mange år siden jeg registrerte meg på PayPal at jeg ikke husker hvordan jeg gjorde det, men det var ikke vanskelig med at jeg bor i Norge. Det du bør passe på, når du skal kjøpe fra eBay, er at selgeren vil ta imot bud fra utlandet. Det er mange som ikke vil det, eller som KUN vil sende produkten(e) til en "confirmed PayPal address" og sender ikke til utlandet, eller ikke er satt opp til å ta imot betaling med norsk VISA kort. Men det er også mange som ikke har noe problem med det, særlig hvis du har spurt dem på forhånd.
meeee Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 jeg hadde samme problemet..holdt på å bli sprø...skrev spørsmål til de på ebay og spurte her...fikk samme svar..0047 eller + 47...jeg prøvde alt tenkelig...ringte tilogmed 1881 får å høre om det var noe annet fra usa..men det var det ikke...jeg prøvde og prøvde...og plutselig gikk det...jeg skrev da +47...tror du bare ikke må gi opp..jeg fikk det til tilslutt..selv om det faktisk tok noen dager...lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå