Gå til innhold

i dag koser vi oss hjemme


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Al hadde feber på lørdag, men var i kjempeform igjen på søndag, så hun var i barnehagen igjen på mandag og i går. men har vært så survete og sliten de to siste dagene, så i dag bestemte vi oss for å være hjemme. Siden jeg skulle til legen uansett, så var pappaen hjemme en stund og jeg resten av dagen. Tenker vi skal kose oss, besøke tante og ta en tur på biblioteket for det har hun spurt etter i flere dager nå og gleder seg stort.

 

Angret litt i sted på at jeg holdt henne hjemme i dag da når jeg kom på at det er 2 årsklubb i dag og den dagen hun er sammen med bare de på sin alder. Men kanskje blir det bedre på barnehagen i morgen når hun har vært hjemme en dag.

 

Har ikke trivdes så godt etter at hun begynte i ny barnehage nå i høst, likte bedre den gamle bemanningen jeg og men... Hun er på samme sted, men det er en annen barnehage som driver der nå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går bra med meg. Jobber fortsatt fullt og det går greit. Har begynt med opplæring på hun som skal ta over mens jeg er borte. Godt å vite at det er på plass.

 

Har vært hos legen i dag, og fått henvisning til bassengtrening for bekkenplagene. Blir spennende å se om det hjelper. Litt lei av å våkne hver gang jeg snur meg på natta, fordi det er vondt. Men skal ikke klage, har ikke mye plager akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med hjemmekosedag :-) Så flink hun er som spør etter biblioteket da! Vi er der ganske ofte med Magnus, og han synes det er topp, men spør aldri etter det selv.

 

Ble det helt ny bemanning da de skiftet "eier" i barnehagen? Hvor ble det av de som jobbet der fra før da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var på biblioteket i halvannen time og koste oss i dag. Hun var så glad da, det var visst så ekstremt gøy. Gøy da, når det lyser lang vei at dette setter de pris på.

 

Barnehagen var kommunal, så de fleste ansatte søkte seg over til andre barnehager og SFO i kommunen, den nye barnehagen er privat, så bare de to av de fra i fjor jobber i den private barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...