Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Er så veldig spent!! Har ingen tester, og vil ikke kjøpe for da blir jeg sikkert bare skuffet:-( Har hatt veldig halsbrann den siste uka, kan det være et symptom??!
Shiny84 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 ja, kan jo være det, jeg har vært veldig plaget med det i svangerskap. Men du må jo nesten teste for å få vite da el evt vente på tr.. Skjønner ikke at dere klarer å vente jeg..he, he, jeg er så utålmodig jeg da....
Linerla Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Du er flink du! Jeg tester to dager før, dagen før, og så selve dagen for IKM før jeg gir meg. Krysser fingrene for deg:)
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2008 Hjelp! Tante rød har ikke kommet enda, og jeg har fortsatt halsbrann...ellers alt som det pleier å være, bortsett fra at jeg nå er 3 dager over IKM!!! Pleier alltis å ha 28-29 dagers sykluser, men jeg tror fortsatt "ho" dukker opp... Er sååå spent!!
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 4. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2008 Dette er ikke sant! Jeg er gravid!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå