Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hva gleder dere dere til når dere blir "friske"? Jeg kan knapt vente til jeg blir i litt bedre form og da gleder jeg meg faktisk til: Å vaske huset skikkelig grundig! Rydde hagen og kjelleren! I tillegg gleder jeg meg til; Å leke med snuppa uten brekninger Kose litt på mannen Kjøpe mammatøy Fikse litt på håret som nå ser ut som en fet høysåte Gå på kafe Sminke meg litt igjen, hehe. Og så har jeg planlagt det største av alt; Gå ut med mannen på fiiiin restaurant og spise til vi sprekker. Litt leit at jeg ikek kan ha vin til, men jeg får lukte litt på hans ;o) Fantaserer knapt om annet enn alt jeg skal gjøre når jeg blir frisk, hehe... Så slipper jeg jaffal å leve meg så veldig inn i hvordan jeg har det nå i rotete hus, null nærhet med verken mann eller barn, hat-forhold til egen kropp osv...
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 jeg har prøvd akupunktur mot kvalmen og det hjalp meg masse jeg følte at all maten stoppet opp ved mellomgulvet og kom opp igjen og at fordøyelsen var på bærtur, så spurte hun jeg tar skupuntur hos og hun sa at det var fort å fikse et lite stikk i blodårene under tunga (absolutt ikke vondt eller ekkelt faktisk!! ) og så lettet hele trykket og jeg har nå klart å spise "vanlig" igjen... spiser en del mindre nå enn før men føler meg alikevel litt bedre nå enn da jeg bare kastet opp eller lå på sofan for å beholde maten verdt å prøve altså!!!
Engodmagefølelse Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Jeg gleder meg til å Barbere leggene Gå med ikke-vannfast maskara Få farge i ansiktet Dra til frisøren Trene Lage kun en porsjon frokost (nå blir det to fordi den første alltid kommer opp) Kjenner meg igjen i det du beskriver med rotete hus og null nærhet. Slitsomme greier! Men det går vel over snart får vi håpe:)
Drammen81 fikk gutt 09.01.09 Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Mye kvalm selv, og kaster opp ofte. Så det jeg ser fram til er å kunne nyte maten bedre, spise frokost (som blir i magen) og kunne være i aktivitet uten å brekke meg. Er 22 uker på vei nå, egentlig sluttet å håpe på at kvalmen skal bli borte- å heller ta det som en overraskelse om det skjer :-)
treningsberta Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Gleder meg mest til - å kunne trene uten å føle ubehag - å slippe å sjekke hvor doen er hver gang jeg spiser på et nytt sted - være opplagt - kose med min kjære - spise masse god mat og virkelig nyte den Og ellers bare være aktive meg - sånn jeg pleide å være før jeg ble gravid.
Gjest Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Artig tråd. Jeg savner vel egentlig det meste... Bare det å ha et normalt liv, faktisk ha LYST på mat (ikke spise av plikt fordi hvis man ikke spiser blir det bare 10 ganger verre). Som du sier kunne rydde. Ikke minst å kunne ta meg av lillejenta mi som har gått fra å være mammajente til å være ekstremt pappajente (mamma ligger jo bare i senga/ sofaen og kjefter pga at hun har mer enn nok med seg selv). Se ut som et menneske igjen, fy f... som jeg føler jeg ser ut nå!. Dele seng med samboer igjen, haha han er sendt ut (også frivillig) fordi jeg er så kvalm. Lese noe annet enn Donald Duck (eneste jeg orker pga mye bilder og lite tekst). Jeg har tom klart det kunststykke å legge masse på meg i tillegg jeg da... fordi jeg må spise hele tiden (ellers er det bare å legge seg ved doskåla hele dagen) pluss at jeg ikke orker å lea en finger... Så deilig å syte litt altså;-) Begynner å lure på når kvalmen skal forsvinne, er tross alt 16 uker på vei nå..... Men orker ikke tanken på at den ikke skal forsvinne i nærmeste fremtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå