Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg snorker sånn for tiden at min stakkars kjære sover på sofaen hver natt.. Er det noe jeg kan ta eller gjøre for å hindre/dempe snorkingen? Sånn "plaster" på nesen, eller nesespray? Kan man ta det når man er gravid? Eller noen andre som har gode forslag??
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Samme her, gubben på sofaen nesten hver natt (hvis ikke han tilfeldigvis sovner først) Det er visst heeelt vanlig. Du kan jo prøve det som er å få kjøpt på apoteket av plaster og spray, det skal ikke være farlig. Personlig så synes jeg det er digg å ha hele senga for meg selv av og til :-)
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Hehe det er sant! Men vi ser hverandre så lite for tiden, han holder på å pusse opp "nye" huset, og kommer gjerne hjem etter jeg har lagt meg, så går gjerne dager vi ikke ser hverandre. Da er det deilig å krype inntil han om natten, men det er ikke så lett når vi sover i hver sin etasje.. Tror jeg får ta meg en tur på apoteket og høre hva de har og tilby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå