Julia/Julie Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Det føles anderledes ut i dag, men jeg har ikke peilig på hva det er..
Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Om du er vandt med kynnere kjenner du som oftes at magen blir hard å at du kjenner et slags trykke-press ned mot bekkenet. Dette varer ikke så lenge å er ikke så veldig vondt. Når riene kommer(dette er som oftes rier uten effekt i starten) får du noe som ligner en kynner men trykket blir rart å det blir vondt å ligge strakt ut. Magen blir hard å du føler du må puste skikklig før du kommer deg gjennom dem. De varer også litt lengre å de roer seg ikke.
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Mine var akkurat som kynnere i forrige sv.skap - eneste forskjellen var at jeg i tillegg hadde vondt i et bestemt punkt i korsryggen - dette tok seg opp og ble vondere i løpet av dagen.
ajate *høygravid* Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Tror dette er veldig individuelt. For meg har det vært stor forskjell på vonde kynnere og rier i startfasen. Jeg virkelig ikke i tvil om at nå var det i gang. Om det blir det samme denne gangen blir jo spennende å se. De sier jo at hver fødsel er helt forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå