Gå til innhold

Mersa *Fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg helt aleine nå eller.. ?? :(

Har du reist på sjukehuset uten meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er å føder du???? :( Jeg vil å....

Skrevet

Virker som om Mersa har forlatt oss ja, hehe.

Men jeg holder deg godt med selskap:-)

Skrevet

Uff, og jeg som trodde det var min tur....Hehe..

Vi kan holde hverandre med selskap vi... Hvordan fødte du i forhold til termin sist da?

Skrevet

Med første gikk jeg 4 dager over, og med andre fødte jeg en dag før. Nå har jeg 6 dager igjen til termin, men føler "ingenting". Bare masse forferdelig vonde spark om kvelden og kynnere. Hodet hadde ikke festet seg da jeg var hos legen i går, men det trengte visst ikke bety noe på flergangsfødende...

Med andremann hadde jeg maserier over to døgn, så jeg venter meg liksom det nå også da!!

Skrevet

Uff da... Gikk 12 dager over sist... :(Håper jeg slipper det nå.... Kjente ikke noe før samme dagen hui var født, så alt skjedde på en dag her...

Hodet har festa seg men var ikke helt nedi bekkenet, men det var ikke snuppa da hu kom heller... Hu måtte "hjelpes" over en kant.. hehe

Skrevet

Godt tegn at hodet har festet seg. Jeg har inntrykk av at det kan skje fortere da!!

Tror også det er vanlig å føde fortere med nr 2 enn med nr 1. Men nr 3 skal visst være en "luring", så alt kan skje. Vi får vel bare ta tiden til hjelp...Ikke så lett akkurat!!

Skrevet

Hehe, fødselen gikk fort forrige gang.. Jordmora sa den kom til å gå fortere denna gangen.. Håper på å rekke sjukehus da,... Tar vel ca 30 - 40 minutter dit:P

Håper denna ikke koser seg så fælt der inne.. Hehe.. Vil ha henne ut NÅ..

Håper ikke nr.2 er en luring å.. hehe

Skrevet

Har ikke sett henne her i dag og hun er så og si alltid innom august 06 klubben på formiddagen. Har heller ikke sett henne på msn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...