h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Pga feil på stekeovnen vi besilte der ilag med vårt nye kjøkken, skulle vi få en ny stekeovn... Nå har jeg ventet i 14 dager, og gledet meg i dag får at ovnen skulle komme..... og hva kommer???? EN VENTILATOR.... GRRR..... Ringe de og var sikkert mye mere sint henn godt var.... men sa klart i fra om ikke den ovnen kom innen helgen, så skulle jeg ha pengene tilbake, så jeg kunne kjøpe en ovn her i sentrum... Saksbehandler skal ringe tilbake snart..., men det sa de på torsdag angående benkeplatene også... og de har pri, og nå er det onsdag.... Jeg sa de fikk 2 timer på seg....
solemio Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hva skjer med saken, da? Får du det som du vil?
Trollkatt Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Herregud, så amatørmessig. Håper det løser seg før helgen.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 ringe tilbake etter 1 time... da hadde de ikke reistrert saken min ennå... Nå har det gått 2t og 15 min.... og ingen har ringt ennå.... så nå sitter jeg i telefonkø, og kjenner at sinet brygger seg opp igjen...:/
Lykkeligmammatiltre Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Skjønner deg godt! kom du gjennom??
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 ja, fikk pengene tilbake, så har vært å kjøpt stekeovn i dag på expert, en BEHA ovn, kjempefin!!! Så da ble det hjemmelaget pizza kl 20 i kveld...ENDELIG!!!
NoDoubt Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Offf, offf , offff.... Det går da ikke an å hate IKEA! Irritert ja. Men HATE IKEA er skjelsord i mine ører! JEG ELSKER IKEA;-)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2008 hehe..... gjør jo det til vanlig jeg også da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå