Gå til innhold

veldig ubehag i magen i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to og en halv uke igjen til termin.

Jenta i magen har lagt seg med hodet godt nedi bekkenet og slimproppen gikk (iallefall deler av den) for snart to uker siden.

Mamma har alltid født før tiden, så går og tenker at det KAN jo skje meg også...

Hatt masse ubehag den siste tiden. mye kynnere, mensmurringer,lyskevondt osv. så modnes vel regner jeg med ;-)

Så til dette jeg lurer på. kanskje noen kjenner seg igjen :

Våkent i natt med intense magesmerter og kvalme.. veldig sånn sterk mageknip aktig som spredde seg til ryggen. satt på badet mens det pågikk og var så vondt image og rygg at tårene sprutet.. holdt på en stund før det roet seg. Snuppa i magen var veldig aktiv hele tiden.satt oppe en stund for å se om det kom tilbake, men det verste roet seg ganske så bra.. sovnet fra det.

Nå bare sliten og innmari øm i lysker og magen..

kan disse magesmertene ha vært i sammenheng med forbereding til fødsel.. noen som kjenner igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er ikke like langt påvei som deg for jeg er i uke 30,

men har hatt akkurat det samme.

Be lagt inn på sykehus pga det.

Men det var kun at jeg måttte spise faste små måltider og det kunne være noe jeg ikke hadde tålt.

Var rett å slett helt jævelige smerter,

men du må passe på å ikke gå forlenge med dem det kan sette hele fødselen i gang uten at du selv er klar over det!!

Jeg har hatt det slik noen ganger men gir seg ike før over et døgn etter hos meg, så du er heldig!

:)

Skrevet

Hehe...tror vi er ganske like..var som å høre seg selv å lese dette.

Du har sikkert samme som meg.

Rier uten effekt,men at hodet nå fester seg.

Kroppen slipper på en måte tak å du får skikklig vondt å føler du må spy å alt i kroppen vrenger seg. Jeg hadde så sinnsykt vondt dagen etterpå men jordmor kalte dette gangsperre siden kroppen jobbet så hardt på natta.

Det varer ikke lenge men man har som oftes stikkinger eller mensensmerter en stund før.

Har i tillegg 3 cm åpning,fullt moden livmorhals å slimproppen gikk for 2 uker siden.

Skrevet

Hadde det akuratt sånn som deg en natt for ca en uke siden. Ringte føden dagen etter for å bare høre hva det kunne være, og hun sa at det var nok modning. Jeg hadde det sånn konstant mens det pågikk, men gikk over etter ca 2 timer.

Skrevet

uff, hørtes ubehagelig ut for deg! og å ha det over et døgn da!!!! :-( uff

og er jo endel for tidlig om det skulle skje noe for deg nå i og med du bare er 30 uker på vei.. men jeg er relativt klar for å bli mamma nå :-)

hmm..spiser relativt enkelt og regelmessig så kan ikke se for meg å ha spist noe jeg ikke tåler, men hvem vet.. kanskje...

Skrevet

høres ut som ganske likt ja -Høygravid-Håpefull_jente!

uff, det skal ikke være enkelt å vite når det er ekte greier.. :-/ men sier til meg selv at så snart vondtene kommer regelmessig over tid, så kontakter jeg sykehuset og håper fødselen er igang :-)

men kjedelig å gå sånn i lenger tid da.. man slites jo ut før fødselen i det hele tatt starter! men all modning er vel gunstig modning så noe godt kommer det vel utav dette..

jeg har ikke sjekket modning ennå, vet bare at hun ligger svært godt nedi bekkenet. :-)

lykke til videre!!! Snart må da det bli vår tur ;-)

Skrevet

Lykke til! Håper du snart får se nurket ditt.

Jeg hadde 2 netter med rier med 5 min mellomrom i over 6 timer hver natt.

Var fortsatt ikke noe fødsel på gang.

Men hodet var festet å jeg var moden. Så ting kan nå skje når som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...