helen26 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Var helt utrolig å få se den lille krabaten inni magen, hadde aldri drømt om at det skulle være så tydelig. Vi telte fingrer og tær og såg at alt var som det skal være:-D Helt hærli!!! Fant ut at jeg var litt lengre på vei enn først antatt, så er nå 11+7, dermed går jeg over til 2.trimester f.o.m i morgen:-D Anbefaler alle å bestille seg en tidlig ultralyd for å få se på nurket!!! Fikk også fine bilder(det ene der hvor h*n sutter på tommelen). Barnefar var med, og han er i like ekstase som meg etter denne flotte opplevelsen!!!!! :-D Nå går vi bare i lykkerus:-D Lykke til alle sammen:-D
I.L.s Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 ååå, så herlig! hvor langt på vei trodde du at du var? og hvordan fikk du bestilt deg tidlig UL og hvor? jeg tror jeg skal gjøre det jeg også, blir så lett bekymra for den lille
helen26 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Jeg trodde jeg var en uke mindre, så var ikke så stor forskjell, men deilig når det var den veien:-D Jeg ringte på Medi 3 og bestilte UL, fikk bestemme dag selv, betalte ikke meir enn 380kr eller noe slikt:-D virkelig verdt en tur:-D
I.L.s Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 jeg får høre hva legen sier når jeg er på 1. gangskontroll, jeg har hørt at vi bare får komme inn på UL på sykehuset dersom vi har noen store plager eller lignende. men håper jeg kan være like heldig som deg, har veldig lyst til å se den lille før ord. UL..
Linnemy og prinsessen Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Så spennende Tok du innvendig eller utvendig UL? Har lyst til å dra på tidlig UL selv, men er "bare" 9+4 uker på vei, og har lite lyst på innvendig...
annie74 Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Så gøy å høre! Jeg skal på UL neste uke, er da uke 12, og trodde ikke jeg fikk se så veldig mye. Men nå gleder jeg meg enda mer! :-)
helen26 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2008 Hadde lite lyst på innvendig selv, og var veldig spent,men det gikk veldig veldig bra!!!! Var så opptatt med å se på skjermen at jeg ikke merket at det var "noe der nede":-) Pappa`n var også med, han stod oppe med overkroppen min slik at han fikk se skjermen, veldig spesielt og veldig koselig:-D Anbefales!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå