LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 I to år har han spart penger til å dra på Hellbillieskonsert. Og i morgen er dagen kommet, fått plass på rad 3, herregud som jeg gleder meg til å se lille gutten få oppleve heltene sine! =))
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Åh, fikk nesten tårer i øynene nå *sippeguri* - som han gleder seg sikkert!!! Skal mamma få være med på konsert?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Hihi, jaaa! Er jo ikke uten grunn at han har oppdaga Hellbillies da, jeg har nok vært en liten pådriver der ja. :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Så morro!!! Jeg hadde nok glemt halve konserten jeg, og bare vært fascinert av gleden i ungens fjes ) Det er jo stoooort! Og 2 år - så flink han har vært!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 Jepp, 5000 kr er det blitt. Kommer ikke til å bruke alt da siden konserten er så nær, så da får han vel råd til enda en konsert om de dukker opp til neste år også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå