*2sesser*nå1blå<3 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 håpet noen kunne se,for var så usikker på om jeg fikk til å legge de ut..
*2sesser*nå1blå<3 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 hmmm...enn nå kansje?
mღ2 Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Nå var de ute. Ca like stor mage vi, men jeg er 3 uker bak deg
*2sesser*nå1blå<3 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 flott:)synes jeg har fått endel mage nå i den siste tiden..samtidig som jeg synes hun har lagt seg lavere:)
mღ2 Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 da har du termin i oktober? Er andre gangs jeg også, men denne gangen blir det jente
*2sesser*nå1blå<3 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2008 beklager så sent svar,er litt uten pc om dagen nå...ja,har termin 27.oktober..men skal til samtale på sykehuset på onsdag om ks.så da blir det vel muligens litt før:)du har i november?eldste dattern min er født 4.november,så har krysset fingrene godt for at de ikke skulle få bursdag nærmere hværandre enn det ser ut nå jeg får en til jente jeg:)men kos med en av hvær å da,regner med samboern min kommer til å jobbe for en gutt etter hvært)hehehe..han syns det er mye rosa i livet hannes:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå