Gå til innhold

Kvalm igjen i 3.trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, synes plutselig jeg blir så fort kvalm igjen, jeg.

Føler jeg må spise hele tiden, eller hvert fall veldig jevnt da.

Noen andre som har det slik?

Er 29 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg i uke 30,og da jeg entret 3 trimester begynte kvalmen å komme tilbake,jeg kan ikke spise mye søtt før jeg kaster opp,men det er jo egentlig ikke så dumt da =)

Men syntes det er pyyyton med kvalmen!!

Skrevet

Er visst ikke uvanlig, nei. Har spurt om det her inne jeg også :-) Er nå 39+5, og har vært kvalm en del uker.... Særlig om morgenen og formiddagen, og tror det handler om at det er "lenge" siden forrige måltid.... ;-) Så gjelder visst å få i seg nok kalorier.....

Skrevet

Det verste er at jeg har sååå lyst på sjokkis... Må snart binde meg fast i stolen så jeg ikke løper og kjøper meg en stor melkesjokkis snart...

Skrevet

Når jeg passerte uke 26 kom kvalmen for fullt...Har til tider vært så gale at jeg har kasta opp.

I uke 34 å utover har alt som jeg spiser bare forandret smak å jeg går faktisk ned i vekt pga at jeg ikke spiser nokk.

Eneste som smaker normalt er SJOKOLADE,tørrfisk,cola boks...Til tider blåbærsylte på skive.

Skrevet

Trodde jeg unngikk kvalmen da den ikke meldte seg den første tiden av svangerskapet.. Men neida, kvalmen kom for fullt da jeg entret 3. trimester :-( Blir enda dårligere om jeg spiser søtt til frokost, så det unngås.. Men er så utrolig slitsomt å bare ligge-sitte på sofan og vente på at den skal gi seg. Klarer ikke starte dagen før i 13-14 tiden :-( Da kommer formen seg litt slik at jeg få gjort litt fornuftig i allefall..

Trøster meg nå med at det bare er 42 dager til termin :-) Da kommer gullungen :-)

Skrevet

Er også veldig kvalm for tiden, spesielt om natten/morgenen.. Er nå i 33 uke. I natt ble det så ille at jeg måtte opp for å kaste opp, hadde også vondt i mellomgulvet. Hater å være kvalm, ligger mye våken pga det:-( Lurer på hvorfor det er sånn....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...