Mamman til Mia Camilia Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Er det helt sikkert at man kan høre hjertelyden når man er 13 uker? Er så usikker, og gruer meg kjempe mye til jordmortime.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Bombesikker er man vel ikke, det kommer sikkert an på plassering av baby og morkake og lege/jms evner, men jeg har fått høre både i uke 10 og 13 )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Bombesikker er man vel ikke, det kommer sikkert an på plassering av baby og morkake og lege/jms evner, men jeg har fått høre både i uke 10 og 13 )
Lillepusen-78 Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Det er ingen garanti for det, nei. Så du må ikke bli redd om hun ikke finner den. Legen min fant ikke hjertelyd i uke 13, og jeg ble veldig bekymret. Ingen grunn til det, er nå 39+5 :-) Må ikke grue deg til jordmortimen, da. Tror de fleste synes det er en positiv opplevelse, og de har jo mye bedre tid enn legene :-)
Mamman til Mia Camilia Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 Det er alltid et jamen... Hadde mye blødninger tideligere, så var på tidelig ul i uke 7. Alt så helt fint ut da... men nå er det lenge sia.. Tenk om det ikke lever
3 snart 4 :o) Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Det er mange JM som ikke hører etter hjertelyd så tidlig, nettopp fordi den kan være vanskelig å finne. Jeg fikk ikke høre for kontroll i uke 15-16 og hun måtte jobbe litt for å finne den da oxo Så hvis hun ikke skulle finne den, behøver ikke det å være grunn til bekymring ) Lykke til!
Giinaღ Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Nei, det er langt fra sikkert. Hørte ikke hjertelyden når jeg var hos jm i uke 13. Dro til legen og fikk høre den i uke 16, da :) Hun advarte meg veldig på forhånd at det kunne være vanskelig så tidlig.
Klar for nr 2 Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Er i uke 13 i dag, og har også vært hos jordmor i dag! Hun sa det var mye mulig vi ikke fikk høre noe siden det var så tidlig og babyen er så liten. Hun leita og leita... Og plutselig kom det inn et hjerte som gallopperte i forhold til mitt(: Det var koselig å høre. Hun fikk ikke talt hjerteslag for krabaten ville turne videre.. Ikke sikkert, men håper de klarer å finne den når du skal til jordmor(: Men ikke bli redd om de ikke finner den, er helt normalt det også(:
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Eg var hoss legen når eg var 13+3, da fant legen hjertelyden med en gang:).. Men det er helt normalt å ikke finne den i 13 uke og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå