Gå til innhold

Andre som har veldig aktive nurk i magen? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg var grvid var lillemann egentlig veldig rolig (sånn at jeg av og til ble litt bekymret). Nå er jeg i uke 26 og magen hopper og danser som bare det, kjenner liv mye mer denne gangen. Jeg kan jo også nevne at lillemann ble en meget rolig og "grei" unge, lurer på hvordan han her vil bli! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tass er også veldig aktiv..

Nå er jeg førstegangs, så har ikke noe å sammenligne med, men jeg har måtte forhøre meg litt om det kan være normalt at han er så aktiv..

begynte jo å lure på om det var noe galt.. Hehe!

Han holder meg våken på kvelden, våkner meg på natta, og tidlig på morraen.. Skikkelig sjarmtroll:o)

Skrevet

Vi har noe å glede oss til, om dette fortsetter når de kommer ut :-)

Skrevet

Hei :-) Jeg har heller ikke noe sammenligningsgrunnlag, men har en sparkende sprellemann i magen :-) Stort sett synes jeg det er utrolig koselig og beroligende, men om natta kunne jeg nok tenkt meg aa sove litt mer....

Lurer litt paa om det fortsetter saann ja naar han kommer ut... uaehhh :-)

Klem

Skrevet

Japp, sparkefrøken i magen her :) Har morkaka forran, men det er ingen hindring for tulla, hun er sterk - det skal hun ha :) Er bare i uke 22, men til og med i uke 17 fikk jm kjenne henne, utrolig med morkaka liggende der den gjør! Herlig å få sååå mye tilbakemelding fra den lille da, kan synge en sang til henne så roer hun seg ned, når jeg slutter starter hun igjen :) Håper hun beholder noe av personligheten når hun kommer ut også, er blitt så glad i de små samtalene og sangstundene på kvelden for å få litt ro til og sove ;)

Skrevet

Jo de fortsetter i samme tempo når de kommer ut! :-) Min nr. 3 var veldig aktiv inni magen, han er nå 3,5 og en aktiv og oppfinnsom liten pode! Mine to første var rolige inni magen, og er rolige enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...