Gå til innhold

JÆVLA TV LISENS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde at man betalte tv lisens pga kanalene ,men er for å ha tv.Men jeg har tv som faren til min sønn har kjøpt,og han betaler lisens for den .Men jeg for også tv lisens som må betales er det riktig da ? dem får lisens for samme tv 2ganger .Jeg har ikke betalt ,så nå trekker dem penger fra min lønn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man har vel ikke lov til at tv står i andre sine navn lengre tror jeg.men siden det var sønnens tv, så syns jeg det var rart.. Men men.. Lisenskreverne er blodsugere.

Skrevet

Man betaler kun lisenes for å ha tv. Og om du har 4 tver så betaler du bare for et tv.

Altså må noe være feil, hvis dere betaler to lisenser for samme tv.

Skrevet

Man betaler tv-lisens for nrk, altså man skal betale om man har tv i huset. Det er feil at faren til din sønn betaler tv-lisensen, den er det du som skal betale. Dersom du har parabol eller noe sånt som står i ditt navn må du også betale tv-lisens, altså må dere gi beskjed om at han kjøpte tv i gave til deg, og at det kun skal sendes regning til deg.

Skrevet

Hvis dere ikke bor på samme adr. lenger så kan det hende at de ikke har fått med seg adr.endring???

Altså så gir de han som tv står på lisens, og så gir de til deg fordi de har visst at det har vært tv på den adressen?????

Prøver meg bare på noen teorier.

Skrevet

Dere må sette tven over i ditt navn, og selvfølgelig gi beskjed slik at pengene blir refundert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...