heisand? Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 http://www.nettavisen.no/innenriks/article2180563.ece
heisand? Skrevet 3. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2008 hehe, sjekk han som ikke har giddet å måke snø av bilen hihi
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Fy flate, jeg kjenner jeg blir så provosert altså. Lasting av bil og hva som skjer med tingene som ligger i/på bilen når man bråbremser burde hatt plass i kjøreopplæringen. Jobber i møbelbutikk og det er utrolig hva enkelte tror er greit å kjøre med. Flere ganger jeg har lagt i feks steintunge trampoliner og folk gjerne vil ha kolliene oppå hverandre og ikke skjønner at øverste kolli da vil knuse skallen dems dersom de bråbremser hardt nok. Akkurat like idiotisk som å ikke bruke bilbelte på "en kort tur"... Har også flere ganger kjørt bak biler med madrasser og sofaer og senger hengende ut bagasjeluka uten noen form for sikring, ei heller barn som holder "fast" - er rask med å legge meg ut/kjøre forbi da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå