Gå til innhold

Er jeg her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 12+0 i dag. Vil det si at jeg kan kaste meg inn i 2. trimester med dødsforrakt, eller må jeg vente til i morgen. Synes forklaringen over både 1. og 2. tri er så dårlig at jeg ble helt forvirret. Du er i 1. tri frem til 11+6, men begynner ikke din trettende uke før 12+1? Hva med 12+0? Er det ingemannsland?

Flere som føler tiden snegler seg avgårde? Det SKJER jo ikke noe *knurre*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er i 2.tri nå :)

Skrevet

HAH! Konge :-D

...som om ukene kommer til å fly forde... *stønn*

Noen som har litt tålmodighet til overs?

Skrevet

Der er du jo!Herlig!!

Ja tiden snegler seg avgårde..Føler at etter jul vil det gå fort,men er jo et stykke dit ennå..

Skrevet

velkommen :) etter uke 15 så fløy ukene følte jeg.. nå er jeg plutselig 23+2 :)

så etterhvert som du føler deg tryggere så er det bare gøy :) bortsett fra trøtthet og hodepine o.l hehe

Skrevet

Takk O takk :-)

Føler meg ganske trygg, egentlig, heldigvis! Tenker vel som så at når magen kommer så går tiden fortere, for da ER det liksom noe der. Da er det bare å se på at det vokser. Nå er det mer en tålmodighetsprøve siden det ikke skjer noe. Ikke som jeg kan kjenne eller se i alle fall. Selv om jeg faktisk kjenner at jeg må tisse midt på natten nå og at jeg kan kjenne livmora når jeg klemmer meg på magen.

Har bestilt meg ul om 3 uker da, så det blir jo morsomt, forhåpentligvis ;-) Mannen skal på utenlandoppdrag, og får ikke vært med på ordinær ultralyd, så da kjøper vi oss en. Håper alt er i orden, selvfølgelig (og at det bare er 1 baby der), men håper selvfølgelig å kunne se kjønn også, selv om det nok er litt tidlig til å være bombastisk.

Skrevet

Heisann, gratulerer så mye med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester. Håper du får en fin tid her inne :o) Er selv 21+6 idag

Skrevet

Takk for det lillefru! Satser hardt på at all moroa kommer etter uke 15, og etter at vi har sett at det er liv på ul. Blir jo litt mer virkelig da, for begge to! Er jo bare 3 uker til, så det har jeg vel nok yin og yang til å klare uten å rive av meg alt håret *hihi*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...