Gå til innhold

Reklamefinansiert NRK eller lisens?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reklamefinanisert!!!

Synes lisensen er tull, (ja, jeg vet at man betaler for og ha tv liksom, men alle pengene går til Nrk.)

Er så masse skjult reklame allikavel på NRK, at man kan like mgjerne få mer reklame og slippe den lisensen.

I tillegg så betaler man dobbelt opp nå pga bakkkenettet. De aller fleste betaler jo en mndsavgift, kortavgift og div til selskapet de bruker, også er det i tillegg lisens.. Argh..

Skrevet

Syntes vi kan bli kvitt hele møkka kanalen! Er skikkelig irriterende og betale for en kanal man aldri ser på. Så heller reklamefinansiert!

Skrevet

Er noe som er verdt å se på på NRK...

Hadde ikke gjort meg noe om de hadde begynt å vise reklame, er så vant til det nå så :o)

Skrevet

reklamefinansiert....

De har jo allerede stillreklame, og den lisensen er utrolig irriterende å betale, når man nesten ikke ser på den kanalen.

Skrevet

Har det noen gang vært et spørsmål fra NRK/staten sin side? Har vi noe vi skulle ha sagt, eller bare kjører de på med snikreklame og tv-lisens?

Skrevet

Jeg tviler paa at tvlisensen hadde forsvunnet om alt hadde vaert reklamefinansiert. Folk er vant til aa betale og da ville nok staten funnet bruk for pengene. Det er mange land i Europa som har tv lisens selv om det meste er reklamefinansiert ... saa jeg sier heller ja takk de det lille ikke-kommerse som finnes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...