Gjest Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Så mye spørsmål.....men bare tiden viser svarene.... Jeg er 37...fikk en gutt i fjor etter over 4 års prøving...med icsi, akupunktur, vitaminer, kjærringråd og jeg vet ikke hva... Har så inderlig lyst på ett søsken eller to.....men vet jo ikke hvordan dette ender..... historien vå har ikke vært den enkleste...men jeg er evig opptimist.....og prøve det som prøves skal..... Nå er vi vel inne på kjærringrådet, som jeg tror funket forgje gang... så får vi se.... Vi er evig takknemmelig for vår lille skatt, men tanken på at de kan være to er mye lettere når vi ikke har alderen på vår side etter det statisikken sier da....men statistikk bryr vi oss ikke om.
tjorven- nr 3 Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 velkommen i "klubben" =) Håper virkelig det går kjappere for dere denne gangen ja!! ser ut som det florerer md kjærringråd her inne...men jeg har ikke prøvd noen enda =) Hostesaft skal vistnok være effektivt ; ) Vi prøver å bli gravid med nr 3. hadde en SA i juli. var 13 uker og 2 dager på vei, så er virkelig klar for et nytt forsøk ja!! Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå