Knøttefrøken Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Var det mange som så igår? Trodde det skulle være en slagt oppdatering på hvordan det har gått med de forrige deltakerene i tillegg til disse nye jeg... Må si jeg flirte en del. Ikke for å være ufin eller noe, men syns noen ganger at enkelte sier veldig mye rart. Tenker kanskje ikke før de snakker? jaja, det var min mening da...
Ksenia & Anjem Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Ja så i går..Hun ene liker jeg virkelig ikke..Hele den negative holdningen hennes, stakkars mann som må bo med det hormontrollet. Jaja får håpe hun er annerledes i RL
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Ååå, begynte det igår? Noen som vet om det går i reprise?
M-N & sassy-susie Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 hehe mamma 26, kæm du tenke på da??
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 enig med deg der mamma26. Jeg tror jeg vet hvem du mener. Men jeg synes hun Maria med den nydlige datteren virker veldig behagelig. HUn var ihvertfall veldig behagelig å høre på.
Piken på landet Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 De er jo unge da, og alt de plumper ut med er vel kanskje ikke like gjenomtenkt. Men jeg må si at jeg syns det er tøfft og modig å ta det valget de gjør. De forsaker mye ved å bli mødre i så ung alder, og syns det står respekt av valget deres tross alt... Syns ihvertfall det er respektløst å gjøre narr av dem her inne. Jeg flirte også litt altså, det må jeg innrømme, men å begynne å navngi hvem som var teite og sure osv syns jeg blir mer fjortis enn de er. Husk at dette er et redigert tv program som bare til en viss grad avspeiler virkeligheten. Og ja, de gjør seg selv til "offentlige" personer ved å stille opp på et sånnt program, men syns kanskje de skal slippe å bli "hetset" på et så stort forum som dette... De har sikkert nok av utfordringer som det er.... :-)
M-N & sassy-susie Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 okei.. skulle bare høre.. kjenner nemli ei av dem som e med der, va redd det kanskje va ho du tenkte på, førr ho e nemli ganske hyggelig :-) Husk at alt bi fremstillt annerledes på tv.. prduksjonselskapan forme deltakeran sjøl.. :-)
* 5 om dagen * Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 til søndag kommer alle episoden i reprise på FEM, også fra del 1.det starter 08.05 på morran og varer til 13.10 den siste episoden som gikk i går kommer 12.40.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå