Ksenia & Anjem Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 hvordan legger jeg den til? står at jeg skal finne Go to your blog's Template tab. Paste your code into the template HTML by pressing Ctrl+V.
Lykkelig g~g~j Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 jeg har:) huff, er ligg vanskelig å forklare hvor den skal plasseres, men jeg plasserte den inn i html nesten på slutten,,
Ksenia & Anjem Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2008 ja fikk plassert den nå, men nå står den helt øverst på siden..vil gjerne ha den på siden..?
Ksenia & Anjem Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 til høyre på siden, men jeg får ikke dratt den ned
Lykkelig g~g~j Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 hvis du ser i html så er det masse koder. Dersom du finner koden til det nederste på blogen din og plasserer den rett før det fikk jeg hvertfall den på siden!! prøv det babygirl: er chatte box som man kan ha på bloggen
Mojo med trollungen Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 jeg vil også ha hvor finner jeg dette? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå