Gå til innhold

Lånekassa!!

En gullgutt og snart ei tulle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp...nå blir jeg snart gal hvis de ikke behandler søknaden min snart! Nå har det gått nesten 4 uker (vet at det står inntill 8 uker), men jeg har jo ingen annen inntekt ved siden av, og lever på minusen her! Kan det ta så lang tid for dem da? Mange andre her som har fått stipendet sitt som søkte rundt 10.august? Er det noe jeg kan gjøre (mase på dem osv)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre... jeg søkte 9.august - og jeg er i samme situasjon som deg!! Utrolig irriterende... jeg forstår ikke hvordan det er mulig å bruike så lang tid på søknadsbehandlinger, ja, jeg er fullstendig klar over at det er mange søknader det er snakk om - men jeg synes det er ille at man ikke får støtten før man er halvveis ut i semesteret!

Skrevet

Så det er ingenting å gjøre med det? Jeg har et hav av regninger, og trenger penger til livsopphold for meg og lillegutt (pappan har jo inntekt, men han har jo sine regninger å stri med), og dessuten MÅ jeg få betalt avgift for å melde meg opp til eksamener fra vgs neste uke, noe jeg IKKE har..hjelp..det hjelper ikke å skrive til de og forklare saken heller?

Skrevet

Jeg også venter... De pleier å behandle søknaden min når det har gått 6-7 uker, når det står 8 :) Haster ikke her, men kjedelig at det må ta så lang tid... Du kan få forskudd i banken som du betaler tilbake når du får stipend :) Bare si at du må ha forskudd på stipendet for å betale regninger, husleie osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...