Lillehjertet2 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Er 36+5 nå, og er en del kvalm og svimmel om dagen..spesielt tidlig på dagen. Har litt høyt blodtrykk, så lurt på om det er det. Eller rett og slett at babyen presser for fullt mot mellomgulvet nå, at det er det som gjør meg ør og uvell.....flere som er sånn nå mot slutten?
Ludviginne - mamma!! Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Jeg startet i sommer jeg da... Hadde høyt blodtrykk i vår, men det gikk ned i løpet av sommeren. Ble bare verre og verre utover seinsommeren, og da jeg var i uke 32 ble jeg aktiv sykmeldt frem til permisjon. Er svimmel og føler meg kvalm ja, verst på formiddagen. Jeg tror nok det er noen årer som er i press ja, blir bedre hvis jeg ligger på siden. Å ligge på ryggen er håpløst, samt å sitte lenge. Noen sittestillinger er helt pyton... Vært lite på jobb, blitt bare verre og verre, og har vel innfunnet meg med at det kommer til å bli sånn til junior kommer
Lillehjertet2 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 Ja, det er vel bare å holde ut da Hun må gjerne komme nå spør du meg. Men da tenker jeg at det er presset som gjør det, for jeg har ligget litt høyt i blodtrykk hele svangerskapet, uten at det har vært noe annet å sette fingeren på. Rart om jeg da skulle kjenne det så godt nå kanskje....men, ubehagelig er det i hvertfall. Tror jeg går å tar meg en hvil..på siden!!! hehehe..
Lillepusen-78 Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg har også vært en del kvalm og uvel på morgenen og formiddagen de siste ukene. Er nå 39+5... Blodtrykket steg også for et par uker siden, men når jeg måler det selv hjemme så er det ikke høyt..... Men er jo ikke uvanlig med stigende blodtrykk i svangerskapet heller, så....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå