lilla jag Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 blir så frustrert!4 dager til ikm,og neg test i dag.jeg følte meg så sikker denne gangen.når skal det bli vår tur igjen,da?! sist gang ble jeg gravid i 9.pp.men måtte avbryte svangerskapet i uke 11 pga BO,for dere som vet hva det er:)en forferdelig dag! og nå er vi allerede i 3.pp,men fortsatt ingenting,virker det som. trodde ikke det skulle være så vanskelig! sorry sytinga mi,mange som har det mye verre enn meg,men trengte å få det ut:) sist gang testa jeg pos 4 dager før ikm.burde jeg ikke kunne gjøre det denne gangen og,hvis jeg hadde vært gravid?eller kan det være forskjellig fra svangerskap til svangerskap?
Mikkemafian Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Det kan være veldig forskjellig fra gang til gang. Første gangen jeg var gravid, testet jeg positivt 2 dager før. Sist gang testet jeg ikke positivt før 1 uke etter, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Toget er ikke gått før tanta er på plass...
lilla jag Skrevet 3. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2008 takk skal du ha!det hjalp å høre.da venter jeg til sønd og ser om ho dukker opp.blir noen lange dager,dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå