Piruett Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Har lyst på en snerten konebil. Vi har et barn på snart 2 år. Stort sett vil vi ikke ta med vogn i denne bilen. Tenkte på Toyota Yaris, men det ser ut som utrolig lite baggasjerom. Noen som har tips??
Zitro Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Audi A3, eventulet en A4. Knalle konebiler. Skal du dra den helt ut kjøper du cab i tillegg... he, he... Her er det jeg som har den største bilen, jeg har en A6, mens mannen kjører en eldre A4. Er jo jeg som har ungene mest med meg, og flyr rundt med barnevogna så derfor kjører jeg den største bilen...
prekæs Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Min. Den skal selges, forresten og er en strøken Citroen c3 Fin og rød og godt utstyrt. Og "Stressless" stoler. Billig i drift i tillegg. Jeg trenger ikke mer en en bil fra oktober av:)
prekæs Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 maken til denne, men min har større motor. http://www.dinside.no/php/art.php?id=32540
Mariamin Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Jeg har en Golf og er veldig fornøyd. Vi har en Emmaljunga vogn og sportsdelen på denne går fint i bagasjerommet uten demontering.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Svigermors Mazda3 er strålende. Får inn vogna i bagasjerommet om jeg skulle trenge det, og den har hatt plass til både fremover og bakovervendte barnestoler. Den er liten, men ikke mikroskopisk )
Gjest happynewyear Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Jeg hadde lagt meg på noe miljøvennlig!!!
heiraa Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Jeg har Yaris og er superfornøyd! Jeg har to små i barnesete bak, og frakter nå og da også med meg vogna (OTH), den går akkurat nedi bagasjerommet. Skulle jeg hatt med en større vogn, ville jeg plassert ene barnesete i passasjersetet foran, og lagt ned ene setet bak. Har atomatgir, og er fersk sjåfør (kjørte opp for 12 år siden og ikke rørt et ratt siden.....kjøpte bil før jul nå) Vurderte også Mitsubishi Colt da vi kjøpte. Denne har mer bagasjeplass og fifie løsninger inni, men kom langt bak Yarisen i kjørecomfort, så for meg var valget enkelt.
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 "Min konebil" er en Outlander 08 modell... Jeg har den største bilen...
Gjest Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Her er konebilen toyota avensis.. men sambo bruker sykkel! hehehe Yaris er super, men lite baggasjerom.. du kan gjøre baggasje rommet større.. men da blir det trang i baksete ( hele baksetet skyves på en måte).. Golf er jo suveren da?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 her er konebilen en opel vectra stasjonsvogn Gubbe-bilen er vår "jobb-bil", der har vi en opel astra Superfornøyd med begge bilene våre, og vogna vår, en simo duo, går inni begge bilene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå