Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg mener utroskap er når man har relasjoner til en annen enn partneren som er av en sånn karakter at man må skjule det og holde det hemmelig for andre.. ja, DA er det utroskap ifølge meg.. Synes ikke at man kan sette grensa ved kyssing eller sex med andre ord, selv om det selvfølgelig suger max..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 leste innepå barnimagen her en gang at utroskap er når man har gjort noe man ikke kan/tørr fortelle til partneren... var veldig enig i den:)
Jenta_00_ Skrevet 4. oktober 2008 #4 Skrevet 4. oktober 2008 ganske enig i det anonym over meg skriver, og utroskap går ikke nødvendigvis bare på det fysiske.. jeg har følt meg veldig bedratt av samboer og hans forhold til eks'n selv om han insisterer på at noe fysisk har det aldri vært. Nei hos han har det gått i "tomme" løfter og utsagn ovenfor henne og en helt forkastlig oppførsel ovenfor meg. I dag har vi endelig bestemt oss for å sette strek over tidligere hendelser og satte på forholdet vårt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå