Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere, nå skal jeg snart tilbake i jobb jeg! Nå ringte akkurat hun som skal være min faglige overordnete og plutselig går det opp for meg at jeg snart er ferdig med min aller siste permisjon. Det er litt trist kjenner jeg. Minstesnupp er så deilig for tiden. Hun fyker rundt overalt, skravler og reiser seg opp. Spaserer rundt møblene og smiler og roper. Fra 1. oktober skal hun og Maudmannen kose seg sammen og jeg skal jobbe. Det blir sikkert fint det også, men nå kjenner jeg mest på vedmodet.

I morgen skal jeg innom på en landsdekkende samling for dem som jobber med det samme som meg. Håper det gjør at gnisten tennes og at jeg gleder meg litt til å begynne i jobb igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vemodig å tenke på at dette er siste gangen jeg kan kose meg hjemme med en deilig baby...

Jeg skal også snart ut i jobb igjen, og jeg både gleder og gruer meg.

Lykke til på samlingen i morgen, og du skal se du får ånden over deg når du treffer igjen gode arbeidskamerater.

Skrevet

Jeg begynner 14 dager etter deg,- og jeg kjenner også på vemodet. Det er så mye spennende som skjer i deres hverdag akkurat nå.... Og for meg er det definitivt siste permisjon. Jeg fikk jo denne i premie helt overraskende kan du si.... :-)

Men det blir fint å komme på jobb igjen. Fint å få bruke seg selv på en annen måte også. Jeg har vært innom jobben litt,- jobber ca 4 timer pr. uke, men mye av det har jeg gjort hjemmefra eller på kontoret om kveldene når de andre har gått hjem. gleder meg litt til det kollegiale samværet igjen.

Og du! Det beste av alt er at våre små nå kan nyte godt av pappa i permisjon. Det kan vi glede oss over! Vi kan bare gå jobb og slippe og drasse ungene ut i barnehage,- noen måneder til.... Det er ihvertfall litt myk overgang!

Håper det blir kjekt og inspirerende på samling i morgen,- og at det gnistrer til litt da!! Lykke til

Skrevet

Skjønner hva du mener, det blir en slags tomhet når erkjennelsen siger inn.....

Du får kose deg på samlingen i morgen og se om du ikke får så mye inspirasjon at du gleder deg til oppstart :o)

Klæm fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...