Gå til innhold

varm,varm,VARM

Bamse&baby+spire*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som sliter med at de er varmere enn alle andre?

Jeg går fortsatt i singlet og tynne, tynne tskjorter mens alle andre går med gensrer og collegejakker. Og jeg er kokvarm. Nytter så og si aldri å bruke ytterjakke. Eneste gangene jeg bruker det, er når det regner. Og da er det en tynn regnjakke. Men selv den gjør at jeg føler jeg skal smelte..

Mannen min synes leiligheten er iskald, når jeg synes den er normal/litt for varm:S

Noen råd?

Og sånn ellers..noen som har gode råd ang såre brystvorter(har jo ikke født enda.. men de er så vonde at på det verste så mister jeg helt stemmen av smerten, og bare piper!?! :S )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg så godt igjen..hehe..!!

Jeg fryser ut resten av familien,om kveldene sitter jeg i sofaen med terrasse døren åpen kun iført shorts og singlet,er sååå varm!!

Terrasse døren på soverommet må stå åpen i minst en time før jeg legger meg om kvelden,ellers får jeg ikke sove om natten..hehe..!!

Jeg tenker meg at den amme salven du får på apoteket hjelper veldig på,selv om du ikke ammer enda,jeg kunne amme med blødende brystvorter sist takket være den salven!!

Skrevet

Ja, dette hørtes kjent ut! Når jeg er hjemme alene er ALLE vinduer og dører oppe, det er sååå varmt. Eneste som fungerer på meg er å gå uten sokker og å ta iskalde dusjer. Det er herlig det:)

Jeg har allerede kjøpt meg brystvortesalve som jeg bruker. Ellers kan du jo prøve litt babyolje..

Skrevet

I'm hot ja :) Men det er bare på tanke med varme jeg føler det ja :) Her i huset har det bestandig vært jeg som har vært den som har skrudd opp varmen o.l. Nå er det omvendt, jeg sitter i shorts og t-skjorte og klager over at det er varmt. Og jeg som alltid måtte ha dyne om natten, ligger stort sett uten nå ja... Glad det ikke er tropesommer....

Skrevet

hehe

jeg har altid vært den som kler meg overdrevent godt fordi jeg fryser fra høst til vår.

Nå koker det i føtter og hender, og av og til kjennes det ut som om hele kroppen er en varmeovn!

Blir dårlig hvis jeg ikke får luftet, og blir utrolig tørst.

mannen min henter tjukke sokker om kvelden ,og jeg sitter barføtt hehe

Bruker kun stroppekjole på det verste hvis jeg ikke får ned temraturen i stua.

Må skylle hendene i kaldt vann fordi de hovner, og føttene blir ømme pga varmen.

Vi skal vel være en varmeovn for babyen når den kommer :-)

Skrevet

går også i shorts å singlet mens hele oslo har finni frem høstklærna ...

spiser to pakkker (minst) med frys selv saftis om dagen :P

Skrevet

Da jeg var liten sa min bestemor alltid; " Når du fryser, så drikk/ spis noe kaldt - og når du er varm, spis/drikk noe varmt"... Det hjelper faksisk. Spesielt det med å drikke varmt når du er varm. dette praktiserers svært mye i varmere land også. Når man tilfører f.eks varm te i kroppen, reagerer den med å "slippe ut varme" og du kjøles ned. Med så mye ekstra blod i kroppen når man er gravid, er det jo ikke rart vi blir "hotte"....Keep cool!

Skrevet

Jeg er blank i ansiktet nesten hele tiden, føler meg klam og varm. Egentlig pleier jeg å fryse av ingenting - men når jeg går gravid er jeg som en stekeovn døgnet rundt. Orker ikke å ha dyne over meg heller.

Skrevet

Jeg er kjempevarm! Hele tiden!

Når jeg er hjemme går jeg rundt i bhen, eventuelt en singlet brettet opp over magen. Hehe.. Takler ikke å ha noe som dekker magen...

Når jeg er utenfor huset går jeg bare å lengter til jeg kan flerre magen bar igjen....

Skrevet

åh ja, jeg er veldig varm - men med to liter mere blod i kroppen er det kanskje ikke så rart at vi er så varme. Jeg er normalt en fryse-pinne, men nå går jeg fortsatt i singlet, t-skjorter, piratbukser, sandaler og man skulle tro det var midt på sommeren. Jeg ser jo at andre har skjønt at det er høsten og kaldt, men jeg orker ikke kle på meg mere.

Må sove med balkongdøra åpen om natta og sommerdyna er fortsatt i bruk. Mannen min synes heller ikke at det er så varmt akkurat, men han vet at det bare er kort tid igjen nå. 4 uker og 6 dager igjen til termin - bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...