Gjest Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Ja jeg måtte jo inn der jeg også etter at det var så mye snakk om det en stund.. hehe Nå har jeg møtt en kar der inne, og vi har snakket masse på msn:) Han virker utrolig søt... hehe Jeg er faktisk veldig betatt av han! Han vil møte meg på lørdag! Har dere møtt noe som dere har truffet på nett? og hvordan gikk det? Er såååå redd for at det ikke blir bra, selv om jeg tror det.. hehe Fortell hvordan det har gått med dere da! Hilsen en helt ny nett-dater..
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Hei så spennende da Jeg har møtt ett par stk fra nettet, de førte ikke til noe forhold men jeg har beholdt dem som venner så noe bra ledet det uansett til:) Det går sikkert kjempebra! Bare vær deg selv og kos deg masse på daten (ps ikke ha sex første date hehe..om du vil han skal bli noe mer... er visstnok den gylne regelen å ikke gi etter for fristelsen:P). Lykke til;)
Gjest Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 takk for tipset;) hehe jeg får holde meg i skinnet, selv om han er hot!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Hehe jeg bare måtte si det siden jeg i ett forum i det siste har vært med på diskusjonen om sex på første date, og de fleste mente at det da ender med kun sex og ikke forhold. Egentlig synes jeg det er teit, om en mann ikke vil ha en dame pga sex på første date bør de la være å klå å da så man ikke blir fristet til det hehe, eller jeg for min del mener at om man er interessert nok i noe skulle ikke sex på første date ha noe å si. Men men dating er tydeligvis innviklet hehe:) Jeg har dog sluttet å date for jeg synes fristelsen noen ganger bare blir litt for stor:P
Gjest Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Jeg må si jeg er helt enig med du:) hehe og ja, dating er tydeligvis veldig innviklet, jeg er skikkelig ute av trening også... og det hjelper lite:) hehe Jeg skal gjøre mitt beste og holde meg laaaaangt unna området nedenfor beltestedet:) hehe men er det lov å sove sammen da? bare sove og ikke klå... er man "billig" da også? hahahaha... alt man skal sitte å spørre om her inne.... du har forresten et veldig kult nick..
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Mhm har funnet ut at man skal gi litt av seg selv og holde en del tilbake.. det er visstnok måten å få de interessert på... Teite greier:O Det er lov å sove sammen og klå litt også, det vil visst få han ekstra interessert det da, for da gir du litt men ikke alt og han får tilfredsstilt sitt ur mann jaktbehov ett eller annet, haha:P Ps : man er aldri billig (ikke i mine øyne), man er bare ett menneske med behov;) Tusen takk for det;)
Gjest Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 ok:) da vet jeg det! om vi skulle ende opp i samme seng så er det lov å sove sammen:) kjekt å få dating tips av en som er 10 år yngre enn meg:) hehehe du er ikke så utgått på dato som meg;) vi skal treffes i morgen også... så dette blir spennende;)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Hehe jepp:) Hahaha ja jeg er ung og litt lettlurt (helt ærlig altså), så er fint at alle feilene jeg har gjort kan gjøre så noen annen ikke gjør dem hehe:) Du er da ikke utgått på dato for det vel, bare litt ute av trening heter det;) Oioioi lykke til da:) Så spennende:D Du må fortelle hvordan det går da:) Jeg har, tross i min bestemmelse om å ikke date mer, blitt kjent med en på nettet nå som jeg bare fullstendig connecta med, og han er herlig ærlig så mulig jeg bryter den bestemmelsen sånn etterhvert hehe:)
Gjest Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 jeg er fortsatt lettlurt... hehe, og gjør de samme feilene jeg gjorde for 10 år siden, lærer aldri:) jeg skal fortelle hvordan det går! Og lykke til med han du har møtt:) jeg tror jeg tror nok den bestemmelsen din ryker.. hehe
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Haha kanskje vi bare er dømt til å gå i fella:P Det må du vett, spennende:) Takk for det, hehe ja det tror jeg også hehe:D
Gjest Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 Hei! Daten gikk kjempe bra! vi fant tonen med en gang... så vi får se hva som skjer videre! men dette virker lovende, om jeg ikke har gått i fella igjen... hehehe:) Du da, med han du har møtt?
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 Oi, det var godt å høre:) Er bare å krysse fingrene videre da:) Haha nei han var ikke helt min type sånn forholdsmessig, men vi hadde en veldig koselig date og begge ønsker å fortsette bekjentskapet, men bare som venner:)
Gjest Skrevet 9. september 2008 #13 Skrevet 9. september 2008 ja ja... på fredag ville han bli sammen med meg, og i går viste han ikke hva han ville... hehe jeg syns vel det var litt fort å bli sammen på første date, så jeg ville gjerne treffe han mer... men men jeg skjønner meg ikke på mannfolk, tror jeg holder meg til elskeren min, det er mye lettere:) hehehe men vi holder kontakten da, for vi liker hverandre så det er vel ikke helt dødt.. snuser fortsatt rundt på sukker da, hehe... det er jo masse mannfolk der:)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 9. september 2008 #14 Skrevet 9. september 2008 Hehe mannfolk er og blir en egen rar rase! Men det er godt dere holder kontakten, bli sammen på første date hørtes litt spesielt ut ja;) Selv er jeg veldig spent i dag... Jeg var så forelsket i en før jul, tok meg ett halvt år å glemme han, det gikk skjærings pga at han aldri dukket opp til avtaler osv. I det siste har han tatt veldig mye kontakt med meg og han ville veldig gjerne komme på besøk i dag, så jeg er veldig spent på å se om han faktisk kommer denne gangen. Kommer han ikke blir jeg ikke lei meg for jeg forventer ikke akkurat at han kommer til å dukke opp. Men kommer han må jeg sette ett kryss i taket visst;)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2008 #15 Skrevet 9. september 2008 Vil bare kommentere det med å sove sammen. Vær klar over at enkelte menn ikke helt takler det der, med litt tafsing og ikke noe mer. Ikke glem at de fleste voldtekter skjer på date, ikke av vilt fremmede som kaster seg over folk på gata... Selv om de aller aller fleste menn er normale, så finnes det jo dessverre en del utskudd, så en bør passe på seg selv...
Gjest Skrevet 9. september 2008 #16 Skrevet 9. september 2008 ja mannfolk er en egen rase... hehehe Han sendet meg til og med en sms i forrige uke med mitt navn og hans etternavn, så han var nok rimelig klar ja.. hehehe, da fikk jeg panikk!! men han sa selv at han var tøff på nett:) Lykke til i kveld, håper han dukker opp!! det er forferdelig slitsomt med karer som ikke dukker opp eller hører fra seg.. så bra at du tar det som det kommer!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 9. september 2008 #17 Skrevet 9. september 2008 Anonym: Har alltid det i bakhodet. Ja med han tar jeg ingen gleder på forskudd så hehe, jeg har uansett planlagt en koselig hjemmekveld med god middag og en film, så jeg koser meg selv om han ikke kommer jeg. Men gøy å se da om han dukker opp;) Oida litt vel kjapt det, tror jeg også hadde fått litt panikk om jeg fikk en slik melding, hehe ivrig sak det dær;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå