mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Furt, furt..... I dag fikk jeg ikke lov å følge han til døren på skolen. Nei han skulle hoppe ut av bilen, slenge sekken over skulderen og gå dit alene:o) Nå snakker vi ikke om så mange meter, men at mamma må slippe kontrollen...... Jeg som lilker å ha kontroll:o( Nå må jeg liksom finne meg i at lillegutt har blitt stor skolegutt. Ja ja, jeg kan jo ikke følge han til døra ut ungdomskolen, det forstår jeg.... Men i hvertfall første mnd. i 1. klasse, såpass burde jeg fått lov til:-DD Eller???? Ja ja, livet er en reise sier de, og jammen føles det sånn noen ganger. Vi flyr visst Concorde:o)
Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Ja,det der er jammen ikke lett du.Å måtte la ungene bli store ;o) Helst skulle di vært små og nusselige litt lengre.Men di blir store,og selvstendige sånn med et knips!! Syns også den overgangen der er litt leit,hehe.Å måtte gi fra seg kontrollen...Men lille skolegutten din går jo i 1 kl,og da er han sikkert veeldig stor gutt å ;o) Hadde jeg blitt med storebror på ungdomsskolen...Da hadde vel verden ramla ned i hue på han =) Nå er han ferdig der,og jeg merker at det er fryktelig vanskelig å slippe den lina som jeg har holdt i så mange år. Nå må han stå på selv med skole og lekser. men jeg liker det ikke helt nei ;o)
Gjest Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Tror du egentlig skal være glad for at han koser seg slik og er stor gutt som vil utforske verden helt alene med deg i nærheten :0) De vokser så raskt, jeg har en 10 åring og jeg kjenner jeg gruer meg fryktelig til tenåra og slippe han ute av syne... Tiden flyr så fort, gikk han ikke nettopp i første klasse da?, liten gutt med stor sekk, nå er det stor gutt med liten sekk ,0)
Gummelillan Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 He, he, det skal ikke være noe lettere for deg vet du... ;-) Husker førsteklassen til eldstejenta. Jeg var hjemme i permisjon med Leo og fulgte villig vekk hver morgen. Mens ungene var mest opptatt av å være store, sto vi mødrene i en klynge for oss selv og helst skulle vært med inn i samme slengen ;-) Og du så fort det gikk. Når det rundet påske i første klasse, skulle hun begynne å gå alene hjem. Nå går hun i tredje og går både til og fra selv. Og begynner å snakke om egen nøkkel ++ Hjelp! sier nå jeg. Hvor ble det av babyen min???!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Jagerflyfart er litt for mye å takle for oss mammaer innimellom ja:-) Men jeg synes du må slutte å bli så forbannet at du slår fingrene inn i gryter og slikt så du skader deg;-D Det går seg til skal du se! Snart er det barnebarna vi bekymrer oss for;-D
Karomamma Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Åååååå, ikke skrive sånt MSB. Jeg begynner å grue meg. Har allerede begynt å tenke på alle de fæle skolene som er her i området og at vi må sjekke og dobbeltsjekke og passe på å velge riktig skole. Det HASTER; hun er jo 3 år!! Men spøk til side: det er vel bare sånn det er å ha stor gutt. Jeg vet ikke, men jeg antar det
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Ja for det er ikke sånn det er å ha stor pike..............hihihihihi:-) Kjenner meg i fin form ikveld jenter:-)
Karomamma Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 He he, storform gitt! Jeg tullet ikke da, jeg har hverken STOR eller GUTT... Bare en bittelitten rosa jente på 3 år, så alt det andre der vet jeg sannelig ikke hvordan er...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Bitteliten og rosa er deilig det:-) Min lille rosa er helt slått ut nå, av alle hyggelige ting hun har gjort og all god mat hun har spist idag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå