Gå til innhold

Hvor lenge etter en SA kan testen være positiv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei,

 

jeg hadde hcg-utslag på test hlavannen uke etterpå, tror jeg hadde 1500 og noe da det gikk galt... men så kommer et vel an på hvor langt du var i utgangspunktet, hvor høye verdiene dine var da du hadde SA... Tja, ikke noe fasitsvar her, forsøk å google det! : ) Lykke til på neste forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Etter en sa er det vanlig å få positiv test i mange maneder etterpå. Man pleier å si 3 måneder. Selv trodde jeg at jeg var gravid 3,5 måneder etter min 2 sa, men det var bare fordi det tar tid å få ned Hcg nivået.... Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det er meningen... Man bør jo ikke bli gravid rett etter en SA (selv om det er svært lett) Det er større sjanse for å miste igjen fortalte legen til meg. (holdefunksjonen er svekket) Man bør minimum vente én periode for at kroppen skal være fit for fight... (selv om det er hardt å måtte vente: /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite av legen min at begynner en å blø med smerter er det lurt å ta en test for det kan indikere en eventuell SA hvis testen er negativ fordi den blir negativ rimelig fort hvis fosteret eller embryoet dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...